در جمع دانشجویان استان اصفهان مطرح شد:

سردار فضلی: دانشجویان، پرچم دار راهیان نور هستند

سردار فضلی: دانشجویان، پس از دفاع مقدس، پرچم دار راهیان نور بودند و آنان این مسیر الی الله را زنده نگهداشتند تا اینکه راهیان نور توسعه کمی و کیفی پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۱۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،سردار علی فضلی در جمع دانشجویان انقلابی دانشگاه‌ها و علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب در حوزه فرهنگی به موضوع شهدا و راهیان نور تأکید ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: دانشجویان، پس از دفاع مقدس، پرچم دار راهیان نور بودند و آنان این مسیر الی الله را زنده نگهداشتند تا اینکه راهیان نور توسعه کمی و کیفی پیدا کرد.

وی ادامه داد: عرصه راهیان نور از سال 1387 تقویت شد و در آن زمان حدود 400 هزار نفر از 15 اسفند تا 15 فروردین آن سال از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کردند، پس از آن یعنی از اردیبهشت سال 1387 تا پایان فروردین 1388 با بسیج شدن همه ظرفیت‌های دولتی، دانشگاهی و نیروهای مسلح تعداد زائران راهیان نور به یک میلیون و 400 هزار نفر رسید.
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور اضافه کرد: تعداد زائران راهیان نور از سال 1388 تا سال گذشته به ترتیب یک میلیون و 860 هزار، 2 میلیون و 934 هزار، 3 میلیون و 974 هزار، 4 میلیون و 860 هزار و 5 میلیون و 125 هزار زائر رسید که این تعداد در سال گذشته از مرز 6 میلیون زائر عبور کرد.
وی گفت: این نتیجه یک حرکت خوب دانشجویی بود که به همراه نگاه رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر راهیان نور به این مرحله رسیده است، همچنین امروز زیرساخت‌های راهیان نور در حال تقویت است و زیرساخت‌ها از 10 هزار نفر اسکان در هر شب به 120 هزار نفر اسکان رسیده است.
سردار فضلی بیان کرد: راهیان نور حج بصیرتی برای همه اقشار مختلف در همه اوقات سال است و زائران می‌توانند از مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنور کشور بازدید کرده و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
ارسال نظرات