کارشناس مسائل سیاسی مازندران:

ترامپ خط پایان ریاست جمهوری امریکاست/ نتایج انتخابات امریکا بیانگر خستگی مردم از جنگ افروزی امریکا

مسکینی با برشمردن نظرات کارشناسان سیاسی جهان تاکید کرد: انتخابات اخیر امریکا و پیروزی ترامپ در واقع رقم زدن آخرین ریاست جمهوری در آن کشور است و این به منزله نزدیکی آخر الزمان است.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۹۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رضا مسکینی کارشناس مسائل سیاسی استان در گفتگو با بسیج پیرامون نتایج امروز انتخابات ایالات متحده و رای  به ترامپ را حاکی از خستگی مردم امریکا دانست.

کارشناس سیاسی مازندران ادامه داد: نتایج انتخابات این کشور نشان داد که مردم از سیاست های خصمانه و جنگ افروزانه موجود سیاستمداران آمریکا بیزار و خسته شده اند.

مسکینی یادآور شد: بزرگترین بازنده انتخابات اخیر امریکا و نتایج به دست آمده آن در عرصه بین الملل رژیم آل سعود و کشورهای عربی حامی تروریست از جمله قطر و امارات هستند که حامی مالی حزب دمکرات یعنی خانم کلینتون بودند.

وی با اشاره به شعار های ظاهر فریب ترامپ مبنی بر پایان جنگ افروزی ایالات متحده در منطقه اظهار کرد: پیروزی ترامپ در واقع به منزله شکست جریان لیبرال داخل ایران است که دم خود را با دم حزب دمکرات امریکا گره زده اند.

مسکینی انتخابات امریکا را خط پایان سیاست موزیانه مشت آهنین و دستکش مخملی دانست و گفت: انتخابات آمریکا پایانی بر سیاست غربگرای داخل ایران و پایان سیاست دوگانه جریان داخلی لیبرال است.

کارشناس مسائل سیاسی مهمترین مسئله نتایج انتخابات امریکا را دشمنی با نظام اسلامی و ارزشهای انسانی و الهی دانست و افزود: این انتخاب به مثابه سگ زرد برادر شغال است و باید نسبت به خطای استراتژی طرفداران مذاکرات با امریکا دقت داشت و آنرا تکرار نکرد و هر چه فریاد داریم با قدرت بر سر امریکا بکشیم.

مسکینی با یادآوری اینکه هرگز سازش با امریکا را برای برون رفت از مشکلات داخل نباید دنبال کرد بیان کرد: سازش با امریکا جز فلاکت و درماندگی ندارد و عزت ما در گرو توجه، گسترش و گفتمان سازی منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت است.

وی با برشمردن نظرات کارشناسان سیاسی جهان تاکید کرد: انتخابات اخیر امریکا و پیروزی ترامپ در واقع رقم زدن آخرین ریاست جمهوری در آن کشور است و این به منزله نزدیکی آخر الزمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها