خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

اقتصاد مقاومتی در سایه تفکر انقلابی محقق می شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل گفت: اقتصاد مقاومتی تنها به واسطه تفکر انقلابی به نتیجه می رسد.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۹۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در سایه تفکر انقلابی به وقوع پیوست، افزود: سد مشکلات اقتصادی کشور نیز در سایه این تفکر رفع می شود.
وی گفت: تاکید مکرر رهبر فرزانه انقلاب طی یک سال اخیر بر لزوم پایبندی به روحیه انقلابی در عرصه های مختلف اجرایی، سیاست گذاری قضایی و حوزوی نیز نشانگر اهمیت این موضوع است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سردمدار تفکر انقلابی در عصر ماست، اظهار داشت: پیروزی تفکر انقلابی بر جریان غربی که نفی کننده حرکت انقلاب اسلامی بودند و همچنین پیروزی تفکر انقلابی بر جریان محافظه کار و سازشکار دولت موقت، برخی از نمودهای کارآیی و کارآمدی روحیه انقلابی در اداره کشور است.
وی افزود: دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و طرح های پیشنهادی آن ها همگی در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
وی با بیان اینکه امروز مشکل اصلی کشور اقتصاد است و درمان اصلی آن نیز اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولت گذشته مشکل را خوب شناسایی کرد ولی در رفع آن دچار مشکل شد و دولت فعلی نیز باید اقتصادمقاومتی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها