خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه ده محرم

برگزاری رزمایش پدافندهوایی گروه ده محرم شاهرود

پاییزی گفت: رزمایش پدافندهوایی به میزبانی گروه ده پدافندهوایی محرم شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۴۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

امیر پاییزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش پدافندهوایی در شاهرود اظهار کرد: به منظور حفظ آمادگی رزمی و دفاعی، رزمایش پدافندهوایی گردان های پدافندهوایی تابعه قرارگاه عملیاتی منطقه ای حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش گردان های تیر،حوزه نمایندگی ولی فقیه،گردان مهندسی و گروهان جنگ نوین از گروه پدافندهوایی ده محرم و یگان های مامور از تیپ مکانیزه 20 رمضان به مدت 4 روز در منطقه عمومی لجنه شاهرود حاضر شدند.

پاییزی خاطر نشان کرد: اجرای پدافندغیرعامل و انجام تمیرینات پدافندهوایی در قالب دکترین رزم نیروی زمینی سپاه، شامل دفاع ثابت منطقه ای،عملیات سیال و متحرک،عملیات شبانه و ضد هلی برن،اجرای پاسگاه فرماندهی،ستون کشی به روش نامتقارن و نفوذی به منطقه عملیاتی و تمرین تاکتیکی مهندسی و جنگ نوین از جمله برنامه های اجرا شده در این رزمایش پدافندی بود.

وی با اشاره به پرواز 3 پهپاد در این رزمایش تصریح کرد: سه پهپاد به پرواز درآمده در این رزمایش در مدت زمان بسیار کوتاه توسط یگان های پدافندی مورد اصابت قرار گرفتند و بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

برگزاری رزمایش پدافندهوایی گروه ده محرم شاهرود 

مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه ده محرم تاکید کرد: این رزمایش و تحرکات نظامی یاد آوری این فرموده مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قواست که فرمودند( دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند ضربه محکمی خواهد خورد)

وی با اشاره به طرح های مردم یاری تیم عملیات روانی این یگان در منطقه عنوان کرد: تیم عملیات روانی یگان ضمن حضور در روستای مجاور منطقه رزمایش فعالیت هایی چون حضور مسئول فرهنگی و روابط عمومی یگان در روستای قلعه نو خالصه و ایراد سخنرانی با موضوع تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی در جمع اهالی و توزیع بسته فرهنگی پرداختند.

برگزاری رزمایش پدافندهوایی گروه ده محرم شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار