فرماندار بهاباد در یادواره شهدای روستای کریم آباد:

شهدا مایه عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند/ ما بدون شک همیشه نیازمند خانواده های شهدا هستیم

فرماندار بهاباد در یادواره شهدای روستای کریم آباد گفت: ما بدون شک همیشه نیازمند خانواده های شهدا هستیم و در این میان این ما هستیم که باید از نصایح و راهنمایی های خانواده های معظم شهدا بهره مند شویم.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۱۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹
ربه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت هفته فرهنگی اجتماعی شهرستان بهاباد و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و در روز علم حکمت و ایمان و ایثار یادواره شهدای روستای کریم آباد بهاباد با حضور فرماندار بخشدار بخش مرکز ی فرمانده ناحیه مقامت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه و فرمانده حوزه شهید محلاتی و فرمانده گردان پیاده امام حسین (ع) و رئیس بنیادشهید و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شاهد در محل حسینیه این روستا برگزار شد.

در این مراسم فرماندار بهاباد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : امروز پاسداران و دلیرمردان ما با درس گرفتن از مکتب عاشورایی در داخل و خارج از مرزها برای انقلاب اسلامی، از عزت، شرف وناموس ملت دفاع می کنند.

عباس اقبال با تاکید بر ضرورت برگزاری این یادواره ها اظهار داشت: برپایی این مجالس با شکوه تجلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و نوجوانان و جوانان عزیز ما باید بدانند که شهدا در پاسخ به فرمان امام خمینی ره به تکلیف خود عمل کردند و امروز نیز باید در این جنگ نرم، شما در مقابل دشمن گوش به فرمان ولایت، مقاومت کنید و بایستید.

فرماندار بهاباد تصریح کرد : امروز باید در مسیر شهدا ، با پیروی از ولایت فقیه در خدمت به مردم بعنوان سرباز ولایت تلاش کنیم و بدانیم سرافرازی ما در ادامه این راه نهفته است.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان بهاباد عنوان کرد: امروز اگر امنیت و آرامش در ایران اسلامی حکم فرما می باشد به برکت خون پاک شهیدان است.

وی اظهارداشت : ما بدون شک همیشه نیازمند خانواده های شهدا هستیم و در این میان این ما هستیم که باید از نصایح و راهنمایی های خانواده های معظم شهدا بهره مند شویم.

اقبال با بیان اینکه شهدای والامقام با تقدیم جان خود در راه اسلام و انقلاب، از کیان نظام اسلامی دفاع و دشمنان نظام و ملت ایران را ناامید کردندگفت : شهدا مایه عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

در ادامه حجت الاسلام خدادادی به سخنرانی پرداخت. 

اجرای دکلمه و بیان خاطره توسط همرزمان شهدا ء از دیگر برنامه های این مراسم بود .

روستای کریم آباد بهاباد در فاصله 9 کیلومتری بهاباد از توابع بخش مرکزی قراردارد که در دوران دفاع مقدس 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.


ارسال نظرات