خبرهای داغ:
دکتر حسن عباسی:

کل تحریم ها رفع شود تنها 5 درصد بر اقتصاد ما تاثیر دارد/ دشمن سال 90 با جنگ ارزی ارزش پولمان را پایین آورد / می خواهند با FATF میزان گردش مالی ایران را به دست آورند

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز گفت: آمریکا فشار اقتصادی خود را بر دوش سایر ملت ها انداخته است، اظهار کرد: تورم آمریکا 400 درصد است اما آن را به تمام کشورهایی که مبنای تجارتشان دلار است صادر می کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۳۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دکتر حسن عباسی در همایشی با عنوان "دار و دسته نیویورکی ها" که در ارومیه برگزار شد، با اشاره به ریشه های اصلی مشکلات اقتصادی کشور که همواره مورد غفلت واقع شده است، اظهار کرد: سال ها به ما اینگونه القا کرده اند که علت عقب ماندگی ملتمان، بی برکتی پولمان و عامل تمامی مشکلاتمان به خودمان باز می گردد، من این مساله و تاثیر ضعف مدیریتی را منکر نمی شوم، اما قبل از ضعف مدیریتی با اشکال ساختاری مواجهیم اما کسی اشاره ای به تاثیرات منفی خوش بینی به نظام مالی غرب اشاره نمی کند.

وی تصریح کرد: ما در سال 1992 رسما از تریبون های مختلف اعلام کردیم اگر تمام تحریم ها از بین برود تاثیر آن در اقتصاد ما کمتر از 5 درصد خواهد بود.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ضمن با اشاره به این که آن چه در نظام مالی و اقتصادی کشور می بینیم لیبرالیسم است، ابراز داشت: اقتصاد ما اقتصادی است پول مبنا و بر اساس لیبرالیسم اما مردم به اشتباه گمان می کنند این اسلام است در حالی که این سیستم یک سیستم مالی و بانکی ربوی است و برآیند عادیش ارتشا و اختلاس هایی است که می بینیم.

وی در ادامه گفت: سال هاست که مقام معظم رهبری از لزوم اجرای طرح تحول جامع در اقتصاد و آموزش پرورش و آموزش عالی و سایر حوزه ها سخن می گویند، اکنون باید از مسئولین بپرسیم که این طرح ها چرا تدوین نشده اند و به فراموشی سپرده شده اند.

عباسی در ادامه ضمن بیان این که اولین وجهِ دار و دسته نیویورکی ها چاپ پول بدون پشتوانه است گفت: مادامی که در یک کشوری پول بدون پشتوانه چاپ شود دارد به پدیده ای به نام ابر ربای جهانی تن می دهد، برای مثال اگر فردی در منزل شخصی خود تراول چاپ کند او را به جرم متقلب دستگیر می کنند اما چرا همین حکم در مورد حکومت ها اجرا نمی شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر این که آقایی و سروری دلار را بکشید پایین و جادوی پولی مالی دشمن را زمین بزنید، اظهار کرد: دشمن با یکی از پیچیده ترین جنگ های دنیا به نام جنگ ارزی ظرف یک روز 40 درصد از ارزش ریال ما را نابود کرد و در یک جنگ 45 روزه دیگر بیش از 40 درصد اقتصاد چین را از بین برد.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: جیمز ریکادرز استراتژیست جنگ ارزی در یک سخنرانی خطاب به اندیشمندان بنیاد کارنگی به صراحت گزارش می دهد که در سال 90 چگونه به اقتصاد ایران حمله کرده اند و ارزش پول کشور را پایین آورده اند.

وی افزود: آن مدعیان خط امام و همان ها که شب تا صبح خواب می بینند و خاطره تعریف می کنند فراموش کرده اند که اگر در سیستم بانکی ما ربا باقی بماند دیگر نمی توانیم ادعا کنیم نام این نظام جمهوری ما اسلامی است.

عباسی تصریح کرد: دشمنان به بهانه تفاهم با FATFمی خواستند میزان گردش مالی ما را به دست آورند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران بودجه خود را چگونه خرج می کند تا از این طریق به ما ضربه بزنند.

وی ابراز داشت: سال 60 رزمندگان اسلام به دستور حضرت امام (ره) حصر آبادان را شکستند اما امروز حضرت آقا دستور پایان دادن به سروری دلار را داده اند.

عباسی با اشاره به این که برخی می گویند باید در سیستم اقتصادی نظام سلطه هضم بشویم تا مشکلاتمان حل بشود، اظهار کرد: جریاناتی درون حکومت و نظام فکری و دانشگاهی ما دنباله رو دار و دسته نیویورکی ها هستند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ضمن بیان این که نباید فریب دشمن را خورد و آدرس های غلط آنان را باور کرد، تصریح کرد: اگر مشکل ناشی از حمایت از مقاومت یا مستضعفین یا مساله حجاب و رابطه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است چرا کار یونانی که هیچکدام از این موارد در آن مطرح نیست به فروش جزایر کشیده است؟

وی خاطرنشان کرد: نباید به دیکتاتوری نیوریورک تن داد، آمریکایی که خود خود از بمب اتم استفاده می کند حق ندارد صحبت از انرژی صلح آمیز اتمی بکند، آمریکایی که خود به صراحت از تروریست ها حمایت می کند اجازه ندارد به بهانه FATFو مبارزه با پولشویی به ما اتهام حمایت از تروریسم را بزند.

عباسی افزود: فراموش نکنیم سازمان های بین المللی از آژانس بین المللی انرژی اتمی تا یونسکو و بهداشت جهانی اهرم فشار نظام سلطه هستند و به نام جامعه بین الملل وظیفه دارند عصاره ملت هایی مثل ما را بمکند و تحویل نظام سلطه دهند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ضمن بیان این که ما باید ارتباط فکریمان را با نظام سلطه قطع کنیم، خاطرنشان کرد: جریان لیبرال داخل حکومت و دانشگاه با این حرف ها مخالف است و بدیهی است آن استادی که به هنگام مواجهه با پرچم آمریکا برای آن که پایش را روی آن پرچم نگذارد نرده نوردی و راپل می کند از دار و دسته نیویورکی ها و نظام سلطه به دانشجویانش چیزی نخواهد گفت.

ارسال نظرات