مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

به حداقل رساندن خسارات ناشی از حوادث اولویت شرکت گاز استان زنجان است

شناسایی و ارزیابی مخاطرات محتمل در جریان فرآیند ها و فعالیت های شرکت گاز استان زنجان به منظور به حداقل رساندن خسارات ناشی از حوادث در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۶۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، از ارتقا ۶ رتبه ای واحد HSE نسبت به سال پیش در ارزیابی به عمل آمده در سال ۹۴ خبر داد و گفت: با تلاش بی وقفه همکاران در راستای حفاظت از تاسیسات، ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامتی همکاران و مردم و حفظ محیط زیست به سطح مطلوبی رسیده ایم.

مهندس سید سعید عسگریان افزود: تامین سلامت و امنیت جانی افراد و ارتقا آن، حفاظت از سرمایه های ملی و تجهیزات با در نظر گرفتن تداوم پیشرفت کار مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، بعنوان رویکرد واحد HSE در حوزه ی ایمنی مطرح است. در این راستا شناسایی و ارزیابی مخاطرات محتمل در جریان فرآیند ها و فعالیت های شرکت به منظور به حداقل رساندن خسارات ناشی از حوادث در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: تدوین استراتژی و عملیاتی کردن آن در بخشهای مختلف سازمان از اهمیت ویژه برخوردار است و تمرکز اصلی واحد HSE می بایستی بر حفظ جان و سلامت کارکنان، پیمانکاران و ذی نفعان با تکیه بر رعایت الزامات بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی باشد.

ارسال نظرات