تکرار/احمد مقیمی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

روحانی "آزادی بیان" را فقط برای طرفدارانش می‎خواهد

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اظهارات رئیس دستگاه قضا نشان دهنده ماهیت رئیس جمهور و دولت در قبال رسانه‎های منتقد دولت و تفکر حاکم در دولت است که این تفکر؛ به هیچ وجه منتقد را تحمل نمی‎کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۳۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
احمد مقیمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به انتقاد رئیس قوه قضائیه از سخنان چند روز پیش رئیس جمهور درخصوص رسانه‎ها بیان کرد: اظهارات رئیس دستگاه قضا نشان دهنده ماهیت رئیس جمهور و دولت در قبال رسانه‎های منتقد دولت و  تفکر حاکم در دولت است که این تفکر به هیچ وجه منتقد را تحمل نمی‎کند و منتقدان باید یک روز به جهنم بروند و یک روز بی‎شناسنامه باشد و و یک روز با اسرائیلی‎ها مقایسه می‎شود و هر روز با یک تعابیری می‎خواهند آنها را به انزوا بکشانند تا بدین طریق انتقاد از دولت صورت نگیرد.
 
مقیمی در توضیح بیشتر افزود: آقای روحانی آزادی بیان را فقط برای طرفداران خود می‎خواهد، اما در مقابل گله‎مندیش برای منتقدین است.
 
وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید دچار یک خلاء جدی در اقدام و عمل است و کارنامه‎های آنها در اقدامات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ضعیف و گاها زیر صفر است که رسانه‎های حامی دولت به کمک او می‎آیند؛ اما اگر رسانه‎ها بخواهند دفاع کنند مردم نمی‎توانند این تعارض را بپذیرند، در مقابل اگر رسانه‎های منتقد بخواهند انتقاد کنند ماهیت عملکرد دولت روشن می‎شود.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه افزود: دولت از روی ساده‎لوحی خود فکر می‎کند اگر نقاط ضعفش در روزنامه‎ها یا رسانه‎ها گفته نشود مردم متوجه آن نمی‎شوند، اما این گونه نیست؛ مردم به خوبی احساس کرده‎اند که این دولت موفق نبوده و به خوبی می‎توانند تشخیص دهند که چه چیزی در مشت دولت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار