خبرهای داغ:
در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

خروج سردار از باتلاق بحران با پیروزی در خانه

تیم فوتبال سردار بوکان در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز یک شنبه توانست در حضور بیش از 5 هزار هوادار پرشور بوکانی تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا کشتی بحران زده سردار بعد از هفته ها در ساحل آرامش لنگر بیندازد.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۷۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال سردار بوکان عصر یک شنبه در استادیوم وحدت میزبان نیروی زمینی تهران بود..

تیم سردار بوکان که از چهار بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود این بار و با همراهی بیش از 5 هزاز هوادار پرشور بوکانی توانست حریف ریشه دار خود را با شکست بدرقه کند.

شاگردان قربانی در این بازی مهیج و حساس موفق شدند در دقایق 24 و 55 تور دروازه حریف خود را به لرزه در بیاورند هرچند نیروی زمینی ها نیز در دقیقه 36 موفق به گل زنی شدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم محبوب بوکانی ها به پایان برسد.

با این پیروزی قربانی توانست سردار بوکان را بعد از هفته ها گرفتاری در بحران به ساحل آرامش برساد.

با این پیروزی سردار بوکان با سه برد، دو تساوی و چهار باخت در جدول گروه سوم این رقابت ها 11 امتیازی شد و هم امتیاز با نیروی زمینی در رده هشتم جدول قرار گرفت.

در این دیدار امیرحسین نجفی(دروازه بان)، مهدی بامداد، حبیب افرا، فرهادفراهانی، سیروان قربانی، حامدنوراللهی، سیدرضا امیری، ناصراحمدنژاد، ناصرعبدی، مجید لطفی، بهمن طهماسبی برای سردار به میدان رفتند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات