عبدالمجید فرایی در گفتگو با «بسیج»:

شاعران چاپلوس نان به نرخ روز می خورند/ متعهد ها بایکوت می شوند

شاعر آئینی کشورمان گفت: کسانی که تعهدی ندارند در مجامع مختلف دست هم را می گیرند چاپلوسی می کنند و بنا به توصیه ها آهسته می روند و می آیند که گربه شاخشان نزند اینها نان را به نرخ روز می خورند.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۹۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

عبدالمجید فرایی شاعر آئینی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه پایه های شعری ما آنقدر خراب شده است که کسانی که شعر متعهدانه می گویند را بایکوت می کنند.

وی افزود: الان مافیای عجیبی در این قضیه به وجود آمده و این افراد همه جا رخنه کرده اند و یکدیگر را بالا می برند سال ها است که باندهایی مثل اژدهای هزارسر در همه جا ریشه دوانیده اند.

شاعر آئینی کشورمان تصریح کرد: شاعران غیر متعهد در رسانه، مطبوعات، تلویزیون و وزارتخانه ها نفوذ کرده اند و اصل فعالیتشان این است که شعری بگویند که از تعهد خالی باشد کسانی که تعهدی ندارند در مجامع مختلف دست هم را می گیرند چاپلوسی می کنند و بنا به توصیه ها آهسته می روند و می آیند که گربه شاخشان نزند اینها نان را به نرخ روز می خورند.

فرایی گفت: عده ای برای محکم کردن جای پای خود تعریف و تمجید بیهوده می کنند و شعرشان حتی مایه طنز هم ندارد سال ها کار شده تا ادبیات ما از اصالت خالی شده چنین شاعرانی حتی درد مردم را هم نمی بینند.

وی عنوان کرد: مسئولان به چنین شاعرانی بها می دهند آنها را ساپورت می کنند و اگر می توانستند نفس شاعران متعهد را هم می گرفتند. شاعران متعهد برای خدا، اهل بیت، دفاع از کشور، اسلام و نظام و انقلاب و درد مردم شعر می سرایند.


ارسال نظرات