رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

همایش بزرگ اربعین تجلی وحدت میان مسلمانان جهان است

همایش بزرگ اربعین تجلی وحدت میان مسلمانان جهان است، با وحدت اسلامی می‌توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۱۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان به تمهیدات اندیشیده شده برای اربعین در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: مبلغین به ۱۲۸ مسجد و ۱۷۰ مرکز آموزشی و دستگاه اجرایی اعزام می شوند.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی افزود: ۱۵۰ نفر مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق روستایی در شهرستان زنجان اعزام می شوند.

وی اظهارداشت: در دهه اول محرم ۶۰۰ نفر مبلغ در شهرستان زنجان به مناطق شهری و روستایی شهرستان زنجان اعزام شدند و برای اربعین و ۲۸ صفر هیئت های مذهبی و روحانیون زنجانی در مشهد و کربلا برنامه دارند و در مجموع در اربعین و صفر ۴۰۰ نفر مبلغ و روحانی اعزام می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه در ۴۵۰ مسجد شهری و روستایی شهرستان زنجان برنامه های اربعین برگزار می شود، گفت: در دهه دوم و سوم ماه محرم و صفر برنامه های خوبی توسط هیئت های مذهبی در زنجان برگزار می شود و برنامه طوری تدوین شده که تا پایان صفر برای سرور و سالار شهیدان مراسم های عزاداری داشته باشیم

خسروی یاد آورشد: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای بیان اهداف عالیه قیام عاشورا و رشادت های و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و تقویت کنیم.

وی افزود: همایش بزرگ پیاده رویی ظرفیت‌های فرهنگی بسیار مهم و بزرگی در اشاعه نشر اهداف سرور و سالار شهیدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ابراز کرد: همایش بزرگ اربعین تجلی وحدت میان مسلمانان جهان است و با وحدت اسلامی می‌توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرد.

ارسال نظرات