حاجی دلیگانی در گفت‎وگو با «بسیج»:

"انگیزه انتخاباتی" عامل عدم قاطعیت دولت با فیش نجومی‌ها است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت با انگیزه انتخاباتی از پرداختن به جزئیات فیش های نجومی خودداری می کند،گفت: دولت نمی خواهد ابعاد فیش های نجومی برای مردم به صورت ابهام باقی بماند.
کد خبر: ۸۷۷۴۰۴۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص عدم اقدام عملی دولت در برخورد با فیش های نجومی گفت: دولت باید در زمینه برخورد با پرونده فیش های نجومی شفاف سازی کند و ابعاد آن را برای مردم شرح دهد ولی به دلیل انگیزه انتخاباتی، روی این مسئله سرپوش می گذارد و با این پرونده قاطعانه برخورد نمی کند.

وی ادامه داد: ما مسلمان هستیم و امامان معصوم (ع) الگوی ما هستند و داستان های زیادی در خصوص عدالت خواهی امام علی(ع) و توجه ایشان به بیت المال شنیده ایم و نیاز است که با همین الگو در اجتماع رفتار کنیم اما در پرونده فیش های نجومی می بینیم که دولت ابعاد آن را پنهان می کند تا این موضوع برای مردم به صورت ابهام باقی بماند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: مردم با برداشت ها از بیت المال موافق نیستند و قطعا دولت هایی که چنین روندی در کارنامه خود ثبت نموده اند را نمی پسندند و در انتخابات آینده میلی برای رای دادن به این دولت ها ندارند و دولت تدبیر و امید به همین دلیل از پرداختن به جزئیات فیش های نجومی جلوگیری می کند.

ارسال نظرات