تهیه‌کننده و مستند ساز در گفتگو با «بسیج»:

"یتیم خانه ایران" فیلمی پرماجرا و بیانگر تاریخ مغفول ایران است

مردانی گفت: "یتیم خانه ایران"موضوعی مهم و در عین حال مغفول، اثری کلاسیک و پرماجرا، جذاب و گرم می‌سازد که از طرفی به تاریخی می پردازد .
کد خبر: ۸۷۷۳۷۷۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

مردانی تهیه‌ کننده و مستند ساز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به محتوی و ژانر فیلم "یتیم‌خانه ایران" به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که چند وقتی است به اکران عمومی در آمده است، گفت: ابوالقاسم طالبی از کارگردانان متعهد و انقلابی کشور است که همیشه در تلاش بوده تا با صراحت و البته زبان و قالبی هنرمندانه از داشته‌های ارزشی ایران بگوید.

وی با اشاره با اینکه فیلم یتیم خانه ایران یک فیلم فاخر است، خاطر نشان کرد: طالبی به‌عنوان چهره شاخص سینمای استراتژیک و جریان مقاومت، در «یتیم‌خانه ایران» کار شایسته‌ای انجام داد و ضمن پرداختن به موضوعی مهم و در عین حال مغفول، اثری کلاسیک و پرماجرا، جذاب و گرم می‌سازد که از طرفی به تاریخی می پردازد و از طرفی که مربوط به ایرانمان بود دوره ای که جای خالیش احساس می شد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم روند ساخت این چنین فیلم‌های استراتژیکی در کشور متوقف نشود، یا آور شد: در طول تاریخ معاصر کشورمان هستند کسانی جنایت‌های بسیار دز حق ملت ایران انجام داده‌اند با فیلم‌های استراتژیک تاریخی می‌توان موضوعاتی که در حال فراموشی است زنده کرد.

ارسال نظرات