محمدنبی‌حبیبی در گفت‌و گو با «بسیج»:

مذاکره با آمریکا، ضربه مهلک به روحیه انقلابی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: این ضربه به تمام کسانی که اعتقاد به مقاومت در مقابل آمریکا را دارد وارد می‌شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۹۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

 محمدنبی‌حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ‌عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بنده معتقدم که روحیه انقلابی مردمی که پشت سرامام(ره) قرارگرفتند بعد از عنایات الهی عامل مهم پیروزی انقلاب است و ما برای تداوم انقلاب، هیچ راهی جز داشتن روحیه انقلابی و حرکت در مسیررهبری نداریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: معتقدم که یک قدم عقب نشینی ما قطعا و یقینا موجب پیش آمدن چند قدمی آمریکایی ها خواهد شد، بنابرین آن ها تا زمانی که اقتدار و قدرت را احساس نکنند روحیه تجاوزکارانه خودشان را مثل گذشته از خود ظهور و بروز می دهند، به نظر من اسرائیل جنایتکار هیچ زبانی جز زبان گلوله را نمی فهمد، پس بنابراین آن هایی که خیال می‌کنند ما در مذاکره با آمریکا چیزی دریافت می‌کنیم قطعا اشتباه می‌کنند.

وی مذاکره با آمریکا را ضربه مهلک به روحیه انقلابی خواند و گفت: این ضربه به تمام کسانی است که اعتقاد به مقاومت در مقابل آمریکا دارند، به نظرمن یک عده در این توهم به سر می برند که گویا اگر یک سری مذاکرات دیپلماتیک همراه با لبخند با آمریکا را دنبال بکنیم آن ها به جای بدعهدی، به عهدخودشان وفا می‌کنند اما اعتقاد راسخ دارم که آمریکایی ها اگر در همین لحظه حس کنند که با یک بمباران و موشک باران وسیع می‌توانند شیرازه ایران اسلامی را از هم بپاشانند یک لحظه هم تردید نخواهند کرد.

محمدنبی حبیبی، خاطرنشان کرد: ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا تا به حال حمله جدی نظامی از سوی آمریکایی‌ها به ایران صورت نگرفته است؟ دلیل واضح است چون می‌دانند اگر این حماقت رو مرتکب شوند، ما یک میدان نبرد به وسعت کل جهان برای آنان و علیه هر جایی که آمریکایی ها در آن‌جا منافعی دارند، خواهیم ساخت؛بنابراین در صورتی که آمریکایی ها حماقت نظامی علیه ایران مرتکب شوند واشنگتن وهرجایی درجهان که منافع آمریکایی ها در آنجا باشد نیروهای مقاومت در سراسر جهان آن منطقه را، منطقه نبرد تلقی خواهند کرد. لذا تعجب می‌کنم از کسانی که ادعای سیاست مداری می‌کنند و در توهم سازش با آمریکا به سرمی‌برند.


ارسال نظرات