ديدار استاندار زنجان با فرمانده جديد نيروي انتظامي استان زنجان

استاندار زنجان با فرمانده جديد نيروي انتظامي استان،رئيس عقيدتي سياسي و معاونين اين نيرو ديدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۷۷۳۵۹۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در ديدار فرمانده جديد نيروي انتظامي استان با قدرداني از زحمات ماموران نيروي انتظامي گفت: ضمن اعمال قانون و تلاش در جهت كاهش تصادفات جاده‌اي، بايد تدابيري براي كاهش نارضايتي مردم از نحوه برخورد سختگيرانه ماموران راهنمايي و رانندگي در حوزه راه‌هاي استان انديشيده شود.

اسداله درويش اميري بي قانوني را عامل هرج ومرج دانست و افزود: توقع از نيروي انتظامي در استان، عمل به قانون و مقرارت است و نبايد در اجراي قانون كوتاهي شود.

وي اظهار كرد: به دليل ويژگي‌هاي فرهنگي، مذهبي و اجتماعي مردم زنجان، فعاليت در اين استان بسيار آسان و راحت است.

درويش اميري با اشاره به منشور 18 ماده اي صادره از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)در خصوص انتخابات ياد‌آور شد: دريكي از بندها به موضوع عدم دخالت نيروهاي مسلح در انتخابات اشاره شده و اين موضوع در سنوات گذشته همواره از سوي نيروي انتظامي رعايت شده است.

مقام عالي استان با اشاره به وجود 7500 حلقه چاه غير مجاز در استان تصريح كرد: به دليل وجود 7500 چاه غير مجاز در استان، شرايط سفرهاي آبي زنجان و ابهر در شرايط قرمز قرار دارد و با حجم مصرف فعلي آب ، كشور با مرگ آب مواجه خواهد شد.

سرهنگ علي آزادي فرمانده جديد نيروي انتظامي استان نيز در اين ديدار بر تعامل و همكاري با دستگاه‌هاي اجرايي جهت افزايش آرامش در استان اشاره كرد و گفت: نيروي انتظامي همواره آماده است در تقويت امنيت همراه شوراي تامين استان باشد.

ارسال نظرات