مجتبی شاکری در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

لزوم جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها از خیابان های تهران

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها در فصل زمستان اظهار داشت: شهرداری باید معتادان و کارتن خواب ها را از سطح شهر تهران جمع آوری کند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۹۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم جمع آوری معتادان و کارتن خواب ها در فصل زمستان اظهار داشت: شهرداری باید معتادان و کارتن خواب ها را از سطح شهر تهران جمع آوری کند اما اینکه بعد از جمع آوری کردن این افراد چه تکلیف و برنامه ای باید باشد از نکاتی است که در شهرداری، بهزیستی و قوه قضائیه مطرح است.

وی افزود: افراد معتاد و کارتن خواب بعد از جمع آوی و استقرار در یک مکان، نیازمند رسیدگی و حل مشکلات ترک اعتیاد، اشتغال، مسکن و معیشت شان هستند که البته این چرخه یک چرخه ناکارآمدی است که تا به حال بوده و این مشکل باید سریعتر حل شود.

شاکری خاطر نشان کرد: شاید ما در جمع کردن این افراد از سطح شهر موفق باشیم اما در بازگرداندن آنها به زندگی و خانواده هایشان خیلی موفق عمل نکرده ایم؛ البته شهرداری به تنهایی نمی تواند این مشکلات را برطرف کند؛ برای حل بخشی از مشکلات در این خصوص، قرارگاه آسیب های اجتماعی تشکیل شده که مسئولیت آن هم با وزیر کشور است و ایشان باید پاسخگوی مبارزه با این آسیب ها باشد.

ارسال نظرات