خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

خباثت و دشمنی در ذات مستکبرین نهفته است

جانشین فرماندهی سپاه قزوین اذعان کرد: خباثت، دشمنی و بدعهدی در ذات مستکبرین نهفته است ولی متاسفانه برخی مسئولین کشورمان به دلیل غفلت و یا وابستگی‌هایی که به امریکا دارند، نسبت به این دشمنی‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص بی‌توجه‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۴۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

امام خامنه ای در دیدار اخیر خود با دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان بار دیگر به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها، بدعهدی و نیز اشتباه بودن رابطه برقرار کردن با آنان تاکید کردند.

ایشان تنها راه موفقیت و سر بلندی ایران اسلامی و تعالی اهداف آن را توکل به خداوند متعال و نیز بهره بردن از توان داخلی معرفی نمودند.

سرهنگ عباس برزگرابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج)  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به مناسبت یوم الله 13آبان اظهار کرد: اعتمادکردن به مستکبرین کاری عبث و بیهوده است و امریکا سرمنشا و سرکرده تمامی مستکبرین جهان می‌باشد که امام(ره) نیز همواره از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کردند.

وی با اشاره به سخنرانی تاریخی امام راحل در آبان سال 1342 گفت: امام راحل در بیاناتی تند و تاثیر گذار فرمودند" آقای شاه! شما نمی خواهی آقای خودت باشی؟" همچنین امام در موضوع کاپیتولاسیون نیز سخنان کوبنده ای را ایراد نمودند که هنوز هم در گوش تاریخ تکرار می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: همان آمریکایی هایی که روزی پشتیبان شاه بودند شاه را از قدرت برکنار کرده و حتی اجازه ورود به خاک خود را به آن ملعون ندادند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: ظلم و ستمی که آمریکایی‌ها قبل و بعد از انقلاب به ما روا داشته اند را هرگز از یاد نمی بریم، کودتای 28 مرداد، ماجرای طبس، 8 سال جنگ خانمان برانداز تحمیلی، حمایت های همه جانبه از صدام  تنها بخشی از ظلم آمریکا به این ملت می باشد.

برزگر بیان کرد: امام(ره) نیز در سخنان خود بارها گفتند که هرگز به آمریکا اعتماد ندارند و امروز نیز امام خامنه ای با سعه صدر به بدعهدی های آمریکا اشاره کردند تا اینکه حالا با موضوع برجام این مسئله به روشنی و برای همه قابل فهم است.

وی با اشاره به تمدید ده ساله حالت فوق العاده و بی اعتمادی به ایران توسط اوباما تنها یک هفته پیش از پایان دوره ریاست جمهوری اش تصریح کرد: خباثت، دشمنی و بدعهدی در ذات مستکبرین نهفته است ولی متاسفانه برخی مسئولین کشورمان به دلیل غفلت و یا وابستگی‌هایی که به امریکا دارند، نسبت به این دشمنی‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص بی‌توجه‌اند.

این مسئول عمل کردن به بیانات رهبری را عامل اصلی پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: توجه و عمل نمودن به آموزه‌های دینی، اتکا بر مردم و توانمندی‌های داخلی خود در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت کشور می‌باشند.

جانشین فرماندهی سپاه قزوین در خاتمه عمل به بیانات رهبری و آموزه‌های دینی و اتکا به خود را لازمه دست‌یابی به موفقیت دانسته و خاطرنشان کرد: موفقیت بدون عمل کردن به موارد بالا دست‌یافتنی نبوده و حتی اگر حاصل شود مقطعی و کوتاه مدت است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار