کرمانشاه

اعزام بسیجیان پایگاه شهید دستغیب به یادمان شهدای غرب کشور

بسیجیان پایگاه شهید دستغیب حوزه شهید مطهری شهرستان کنگاوردراستان کرمانشاه برای تجید عهد و پیمان باشهدای گرانقدردرقالب اردوی راهیان نوربه مناطق غرب کشوراعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۳۴۱۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، به نقل از شباب حوزه شهید مطهری سپاه ناحیه کنگاوراستان کرمانشاه : تعداد زیادی ازبسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب به منظور آشنایی با یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تجدید عهد وپیمان با این شهدای عزیزاز طرف حوزه شهید مطهری این ناحیه به یادمانها و مناطق عملیاتی غرب کشور واقع درشهرستانهای گیلانغرب(دومین شهر مقاوم کشور) سرپل ذهاب و قصرشیرین اعزام شدند .

به گفته برادر پاسدارحسین قاسمی،فرمانده حوزه شهیدمطهری: این بسیجیان که اکثریت از سنین ۱۵ تا ۲۲ سال بودند و برای اولین بار بود که در این برنامه شرکت کرده بودند،ضمن ابراز رضایت و علاقه مندی، با شور و هیجان خاصی از برنامه استقبال کردند .

 وی در ادامه افزود:دراین برنامه که درغالب اردوهای راهیان نور و به صورت یک روزه اجرا شده و از راویان باتجربه و پیشکسوت برای انتقال مفاهیم جنگ و خاطرات و وصیتنامه های شهیدان استفاده شده است که بسیار مورد استقبال و رضایتمندی بسیجیان اعزامی قرارگرفت.

تصاویر کامل خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات