خبرهای داغ:
با همکاری بسیج و هئیت ورزش های همگانی؛

جشنواره بازی های بومی، محلی در میاندوآب برگزار شد

جشنواره بازی های بومی، محلی با حضور بسیجیان حوزه شهید باکری سه شهری در سالن ورزشی شهید محلاتی میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۳۳۲۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴




به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جشنواره بازی های بومی، محلی عصر دیروز با حضور تیم هایی متشکل از بسیجیان حوزه شهید باکری سه شهری در سالن ورزشی شهید محلاتی میاندوآب برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: این بازی ها با هدف احیای بازی های سنتی و بومی و به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با بازی های بومی برگزار شد.

سرهنگ عماد خیری اظهار کرد: این بازی ها با همکاری حوزه مقاومت بسیج سه شهری شهید باکری، هیئت ورزش های همگانی اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید محلاتی برگزار شد.

وی افزود: در این بازی های یک روزه، حدود 80 نفر از بسیجیان در قالب هفت تیم از پایگاه های بسیج در چهار رشته طناب کشی، لی لی، هفت سنگ و مچ اندازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هم چنین سرگرد حقوردی جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه شهری نیز در این باره ، گفت: این جشنواره بازی ها در قالب برنامه های ابلاغی و با حضور تیم هایی متشکل از بسیجیان پایگاه ها برگزار شد.

وی افزود: در پایان این جشنواره نیز در رشته های هفت سنگ تیم پایگاه شهید دستغیب، طناب کشی تیم پایگاه شهدای بهی، مچ اندازی هادی نبی زاده از پایگاه شهدای بهی و در رشته لی لی آرمین بابایی از پایگاه شهید دستغیب با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست دست یافتند.

در پایان این جشنواره با اهدای هدایایی از تیم ها و بازیکنان برتر و داوران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات