خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام 45 نفر از خانواده‌های معظم شهدا از اسدآباد به مشهد مقدس

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اعزام 45 نفر زائر بار اولی از خانواده‌های معظم شهدا از شهرستان اسدآباد به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۲۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با پیگیری انجام گرفته 45 نفر از خانواده‌های معظم شهدا که تاکنون به مشهد مقدس نرفته بودند برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی در اسدآباد و اعزام زائر بار اولی به مشهد مقدس افزود: این خانواده‌ها در این سفر معنوی به مدت 5 روز به زیارت امام رضا(ع) می‌روند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های انجام شده تبیین و گفتمان‌سازی نسبت به حساسیت تحرکات و گروه‌های تروریستی و اهمیت حمایت از جبهه مقاومت بوده است.

وی افزود: کشاورزان منطقه به منظور مشارکت در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، هشت تن سیب زمینی در زمان برداشت محصولات خود به جبهه مقاومت کمک کردند.

مرادی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جبهه استکبار جهانی در راه اندازی جنگ های نیابتی و گروههای تروریستی در سطح منطقه به جهت حمله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مرزهای ایران است بنابراین گفتمان‌سازی برای کمک به جبهه مقاومت و دفاع از اهل بیت(ع) یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی در سطح شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات