مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‎وگو با «بسیج»:

بسیج مردم، یاس و نا‌امیدی را در دل استکبار جهانی شعله‌ور می‌کند

اصلانی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا هرگز حذف نخواهد شد، گفت: کسانی که اعتقاد به حذف چنین شعاری دارند، وابستگی فکری به فرهنگ غرب دارند و به اندازه کافی بصیرت کسب نکرده اند.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۶۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از اعتقاد برخی گروه های سیاسی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت: کسانی که معتقدند باید به بهانه تعامل بیشتر با آمریکا، شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم، کسانی هستند که وابستگی فکری به فرهنگ غرب و به دشمن اعتماد دارند و به اندازه کافی بصیرت کسب نکرده اند.
 
وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا هرگز حذف نخواهد شد،ادامه داد: آمریکا در طول 70 سال گذشته هیچ کدام از تعهداتش را نسبت به کشور ما انجام نداده و از دوران رژیم پهلوی تا به امروز، اقدامات زیادی را برعلیه منافع کشورمان انجام داده است و بسیار ساده لوحانه است که بتوان به این کشور اعتماد کرد.
 
اصلانی افزود: مردم ما به خوبی آمریکا را می شناسند چرا که مکر و حیله های سیاست مداران آن را به خوبی درک کرده اند و می دانند که آمریکا فقط منفعت طلب است و برای رسیدن به اهدافش، می خواهد منافع کشورهای دیگر را به خطر بیندازد.
 
رئیس سازمان بسیج زنان در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم 13 آبان گفت: حضور پرشور مردمی نشان داد که مردم، دشمنی آمریکا را تا ابد فراموش نمی کنند و این حضور و بسیج مردم، یاس و ناامیدی را در دل استکبار جهانی شعله ور می کند. 
ارسال نظرات