شبنه5 صفر، 15 آبان ماه؛

همایش بزرگ 3 ساله های حسینی با حضور 26 هزار کودک در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: دومین همایش ملی سه ساله های حسینی همزمان با 700 نقطه کشور، با حضور 26 هزار کودک در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۶۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول بسیج خواهران ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم(ع) با اعلام این خبر افزود: همزمان با پنجمین روز از ماه صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله های حسینی به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و هیات رزمندگان اسلام استان تهران با حضور 26 هزار کودک 3 تا 6 سال مهدهای سازمان بهزیستی و مهدهای پایگاه های بسیج جامعه زنان از ساعت 9 تا 30/11 در محل حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.

 خانم جلیلوند گفت: از این تعداد، 9 هزار کودک از سازمان بهزیستی و 16 هزار کودک از مهد کودک های پایگاه های بسیج سپاه شرکت می کنند که 1800 کودک از ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب 45 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: همه کودکان با مقنعه سبز رنگ و سربند« یا حضرت رقیه» در قالب کاروان های یک شکل در نقطه الحاقی با هم  به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.

جلیلوند افزود: اجرای نمایش شهادت حضرت رقیه(س)، مداحی توسط کودکان خردسال، اجرای برنامه توسط حجت الاسلام والمسلمین راستگو، مجری برنامه های کودک در سیمای جمهوری اسلامی و ... بخشی از برنامه های این همایش بزرگ سراسری در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی است.     

 

    

 

 

ارسال نظرات