بسیجیان محمودآباد در سه محور به اجرای رزمایش پرداختند

رزمایش کوی و برزن در کل شهرستان محمودآباد و در سه محور که این رزمایش را برگزار می‌کنند که باید در جهت اطاعت از ولایت فقیه که در دستور کار آنهاست قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۱۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدتقی کیا فرمانده ناحیه مقومت بسیج شهرستان محمودآباد بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان به تشریح برنامه‌های اجرایی رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهر پرداخت.

وی افزود: رزمایش کوی و برزن در کل شهرستان محمودآباد و در سه محور که این رزمایش را برگزار می‌کنند که باید در جهت اطاعت از ولایت فقیه که در دستور کار آنهاست قرار گیرد. 

کیا بیان کرد: این رزمایش با هدف آشنایی نیروهای بسیج و عامه مردم در مقابل دشمن و حوادث طبیعی و غیرطبیعی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اهمیت آموزش و تقویت توان دفاعی بسیجیان گفت: این رزمایش هر ساله حمایت از ولایت فقیه را به همرا دارد و تمرینی است برای بسیجیان که در قالب آمادگی جسمانی و تیراندازی و مدیریت بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی را فرا گیرند تا بتوانند در مقابل این گونه حوادث به مقابله بپردازند.

وی تصریح کرد: برگزاری این نوع رزمایش‌ها موجب حفظ تقویت نیروهای بسیج بوده که چگونه بتوانند ظرفیت و آمادگی خود را در این عرصه اعلام داشته و از آن استفاده کنند. 

به گزارش فارس، امروز کوچه‎ها و خیابان‎های سطح شهر محمودآباد شاهد حضور بی‌شمار نیروهای بسیجی مسلح بود که یک تمرین کامل آمادگی دفاعی را برای مقابله با دشمن به نمایش گذاشتند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد در جمع بسیجیان، سرافرازی و سربلندی کشور را به برکت تفکر انقلابی امام دانست و گفت: همه جوانان و فرزندان و نسل‌های بعدی انقلاب، درس سربلندی و سکوت نکردن در مقابل ظلم را به برکت انقلابی امام و دانشجویان اصیل دانستند. 

وی افزود: در این رزمایش بسیجیان که دل در گرو امام و شهدا داده‌اند هیچ‌گاه از فرمان رهبرشان و از گفتار و مسیر آنان سر باز نمی‌زنند و این هشداری است که دشمن بداند اینجا ایران است. 

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: به برکت این بسیجیان که در مقابل آنان ایستاده‌اند در هر کوی و برزن شیرانی خفته‌اند که اگر دشمن قصد تعرض به مملکت را داشته باشد این قهرمانان و وفاداران به امام خود را همیشه آماده و مهیا می‌بینند.

موسوی با بیان اینکه این تفکر امام راحل است که هر روز بر عمر این انقلاب و مقاومت ملت بزرگ و استقلال طلب می‌گذرد، تاکید کرد: نقش حضور هدفمند و اعتقادی آحاد جامعه نقش بسیار کلیدی، هدفمند و تعیین شده است. 

موسوی خاطر نشان کرد: امام امت در مهندسی تداوم و حضور آگاهانه مردم بر پایه آرمان‌های انقلاب، استقلال را یکی از عوامل ویژه تعریف می‌کند و کاراترین افراد برای امنیت این کشور تحت یک سازمان مشخص و با یک ماموریت بسیار متاثر از ماندگارترین شیوه‌ها برای پاسداری از انقلاب و یک حکومت می‌داند.

موسوی افزود: ما به عنوان شجره طیبه و یک فرهنگ اصیل که الگو برای همه آزادگان دنیا شده با قدرت هر چه تمام‌تر در این رزمایش‌ها اعلام می‌کنیم؛ ما بسیجیان پیروان امام و رهبریم و هر لحظه و هر زمان فرمان دهد خود و جان خود را همانند شهیدان سرافراز فدای امام و آرمان‌های او می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها