خبرهای داغ:

نشانه های نزدیکی زمان فروپاشی آمریکا، آشکار شده است

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه گرایش جوانان به اسلام ناب و افزایش ۵۰ درصدی مساجد، عدم تامین خواسته های جوامع بشری توسط نظام لیبرال، کارنامه سیاه آمریکا در میان ملت های مظلوم و افشاگری کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا و بروز رکود اقتصادی و فساد در این کشور را نشانه هایی از نزدیکی زمان فروپاشی آمریکا دانست.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی زینالی ۱۳ آبان را نماد بارز استقلال خواهی و استکبارستیزی ملت ایران بخصوص جوانان دانسته و ابراز داشت: جوانان امروز هم مانند جوانان دوران انقلاب در مقابل استکبار ایستاده اند و شور و شوق جوانان جهت اعزام به سوریه و جبهه مقاومت، نمونه آشکار این ایستادگی است.

وی با اشاره به سخنان رهبری، سیاستمداران و دولتمردان را به ایستادگی در مقابل آمریکا دعوت کرده و با اشاره به آِیه قرآنی «ان تنصرالله ینصرکم و ...»، معنویت و اتکا به خدا را عامل پیروزی عنوان کرد.

زینالی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را وظیفه اصلی همه اقشار دانسته و تاکیدکرد: بانوان ایران زمین باید با تاسی از حضرت زینب(س)، وظیفه خطیر خود در تربیت فرزندان صالح و حفظ کرامت خانواده را دنبال کنند.

نشست سیاسی و بصیرت افزایی با موضوع استکبارستیزی و بازخوانی حماسه ۱۳ آبان با حضور دهها نفر از خواهران بسیجی در روستای اشلق میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها