با حضور مردم انقلابی، ولایتمدار و استکبار ستیز سنگده مراسم 13 آبان انجام شد:

مردم دودانگه فریاد برائت از استکبار و همبستگی با مقاومت اسلامی سر دادند

در سیزدهمین روز آبان و در سالروز تاسخیر لانه جاسوسی امریکا که مظهر خباثت، شرارت، بی اعتمادی و دشمنی است مردم فهیم و انقلابی روستاهای دودانگه با اجتماع در مرکز بخش و راهپیمایی شعار انزجار از استکبار سردادند.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۸۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مردم انقلابی، فهیم و همیشه در صحنه دودانگه ساری همچون مردم همه شهر ها و روستاهای مازندران در گرامی داشت یوم الله 13 آبان  روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران، و روز ملی مبارزه با استکبار بار دیگر گرد هم آمده و با وحدت و همدلی ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه حضرت آیه الله خامنه ای انزجار خود را از استکبار و طرفداران امریکا و شیطان بزرگ اعلام کردند.
 راهپیمایان دودانگه ای که از روزها قبل انتظار این مراسم را داشتند در هوای بسیار سرد، بارانی توام با برف برخی روستاهای کوهپایه ای از کیلومتر های دور ، خود را به مرکز بخش دودانگه رسانده تا همصدا با سایر روستائیان ضمن نمایش وحدت و همدلی در موضوع انقلابی، اعتقادی، سیاسی و الهی،  نقرت همیشگی و جاودان خود را نسبت به شیطان بزرگ، استکبار جهانی و ایادی و جانبداران ارتباط با امریکا به تظاهرات درآورند.
 نمایش استکبار ستیزی امسال مردم دودانگه در حالی برگزار شد که برای اولین بار مردم انقلابی بزرگترین روستای این بخش ساری یعنی سنگده از نعمت اجرای راهپیمایی در روستا محروم شدند، اما برای خلق حماسه ای شکوهمند و دارای عظمت، کیلومتر ها آنطرف تر به همنوعان خود در مرکز بخش ( فریم شهر) ملحق شده و پیام مردم بخش را در مبارزه با استکبار به جهانیان اعلام کردند. 
 در مراسم برائت و مبارزه با استکبار  در بخش دودانگه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، مسئولین دستگاههای اجرایی بخش، خانواده های معزز شهدا، دانش آموزان و مردم انقلابی روستا ها حضور داشتند و رئیس بخش دودانگه سخنران این برنامه بود.
 قرائت قطع نامه و اعلام تائید از بندهای آن با شعار الله و اکبر و مرگ بر آمریکا و ... ، آتش کشاندن پرچم امریکا و صهیونیست از جمله موارد برنامه روز ملی مبارزه با امریکا در این بخش بود. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها