عضو جامعه روحانیت مبارز تهران :

آقای«تاج زاده» اول مطالعه کنند و بعد درباره برجام منطقه ای سخن بگویند/ هیچ چیزی باعث از بین رفتن ارزش مدافعان حرم نمی شود

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با بیان اجرای برجام منطقه ای باعث نابودی گروه های مقاومت در منطقه می شود،گفت: مدافعان حرم با نیت دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده اند و آقای«تاج زاده» اول مطالعه کنند و بعد درباره برجام منطقه ای سخن بگویند.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۳۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در واکنش به صحبت های اخیر "مصطفی تاج زاده" یکی از محکومان فتنه88 مبنی براینکه ایران باید از سوریه خارج شود و راه حل بحران این کشور با برجام منطقه ای حل و فصل می شود، اظهار داشت: وجود گروه های تروریستی و داعش در منطقه خاورمیانه برای مقابله با انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت است و ما باید از نیروهای مقاومت عراقی،سوریه و لبنانی به دلیل دفاع از اسلام ناب محمدی، تشکر کنیم.
 
وی افزود: آقای«تاج زاده» اول در خصوص مباحث دفاعی مطالعه کنند و بعد درباره برجام منطقه ای سخن بگویند و باید بدانند که برجام منطقه ای یعنی از دست دادن نیروهای مقاومت در کشورهای همسایه و مهیا کردن فرصت برای تشدید فعالیت گروه های تروریستی که امنیت داخلی کشورمان را هم به خطر می اندازد.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه برجام هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است، گفت: در حالی برخی چهره های سیاسی اصلاح طلب دم از برجام منطقه ای می زنند که برجام هسته ای هم دست آوردی برای کشورمان نداشته است و آمریکا با بدعهدی هایش نشان داد که هرگز قابل اعتماد نیست.
 
 عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه مقابله ایران با استکبار جهانی توانسته آبروی انقلاب اسلامی را حفظ کند، تاکید کرد: برجام جز رسوایی، چیزی برای ما نداشته است و به نوعی می توان گفت که برجام منطقه ای یعنی فریب دادن نیروهای مقاومت در عراق، سوریه و لبنان که خواست دشمن هم همین است.
 
وی خاطر نشان کرد: آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و آل سعود به دنبال مسلط شدن به منطقه هستند و برای رسیدن به این هدفشان، دست به هر کاری می زنند و نباید از یاد برد که تشکیل گروه داعش توسط استکبار جهت نشان دادن اسلام به صورت خشن و تروریست در جهان است.
 
حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه صحبت های اخیر تاج زاده به نوعی باعث زیرسوال بردن ارزش مدافعین حرم نمی شود، اظهار داشت: مدافعان حرم با نیت دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده اند و در این راه حاضرند که جانشان را فدا کنند و چنین اظهار نظرهایی نمی تواند خللی در ارزش و اهمیت کارشان به وجود بیاورد چون هدف دفاع از اسلام ناب محمدی است.
 
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار