سرپرست فرمانداری زنجان:

روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان محسوب می شود

روابط عمومی جایگاه وسیعی در سازمان داشته و پل ارتباطی بین مردم و سازمان محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۸۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری زنجان در گردهمایی مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان توجه مدیران به جایگاه روابط عمومی در سازمان را ضروری دانست و گفت: کارکرد مدیریت سازمان از طریق روابط عمومی ها ظهور و بروز پیدا می کند.

رسول بیات با بیان این مطلب که روابط عمومی هنر، فن و آئینه تمام نمای سازمان است، افزود: روابط عمومی جایگاه وسیعی در سازمان داشته و پل ارتباطی بین مردم و سازمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی توجه مدیر به روابط عمومی سازمان توجه به مدیریت محسوب می شود و هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی متناسب با خود می باشد.

بیات در ادامه نفوذ در افکار عمومی را از اهم وظایف روابط عمومی ها برشمرد و اظهار داشت: یک روابط عمومی قوی باید افکار عمومی را شکل داده و بتواند در آن تأثیر گذار باشد.

سرپرست فرمانداری زنجان روابط عمومی را فلسفه مدیریت دانست و افزود: اگر روابط عمومی ها به وظایف خود به نحو شایسته عمل کنند، بسیاری از مشکلات دستگاههای اجرایی مرتفع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان زنجان تصریح نمود: کار روابط عمومی، عاشقانه و مبتنی بر باور و اندیشه است و کسی می تواند مبلغ و مروج خوبی برای سازمان خود باشد که در درون به آن معتقد باشد.

وی در ادامه، رسالت رسانه ها و نشریات را فراتر از خبر و نظر نویسی افراد دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم نشریات " انتقاد" است و این انتقادها فرصتی برای اصلاح و پیشرفت محسوب می شود.

وی بازدید از ادارات شهرستان را از برنامه های کاری خود برشمرد و گفت: در جهت تقویت مدیران، بازدید هفتگی بصورت سرزده و یا با هماهنگی قبلی از ادارات بعمل خواهد آمد.

بیات عدم توجه به جایگاه سازمانی کارشناسان روابط عمومی را از جمله نقاط ضعف موجود عنوان نمود و گفت: در بعضی شهرستانها برای یک پست كم اهميت تر ردیف استخدامی در نظر گرفته شده اما به روابط عمومی ها توجه نشده است.

تشکیل شورای هماهنگی اطلاع رسانی، نیاز سنجی دوره های تخصصی مورد نیاز روابط عمومی دستگاههای اجرایی و اجرای برنامه های رفاهی از جمله مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

ارسال نظرات