نماینده مردم اراک در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

سرپوش گذاشتن رئیس جمهور در خصوص فساد صندوق ذخیره فرهنگیان

کریمی گفت: اظهارات رئیس جمهور به نوعی سرپوش گذاشتن بر مصادیق فساد بود که این نوع موضع گیری وی به هیچ وجه قابل قبول نیست و موضع و درست و پسندیده‎ای نبود.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات عجیب رئیس جمهور در صحن علنی سه شنبه مجلس درباره فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: اظهارات رئیس جمهور به نوعی سرپوش گذاشتن بر مصادیق فساد بود که این نوع موضع گیری وی به هیچ وجه قابل قبول نیست و موضع درست و پسندیده‎ای نبود.

کریمی با تاکید بر اینکه باید با هر فرد فاسدی در هر رده‎ای که هست، برخورد قانونی لازم توسط مراجع ذی‎ربط صورت گیرد گفت: بر اساس اخبار و اسنادی که مستند در دست است، قطعا در صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد فساد بزرگ هستیم و با توجه به تحقیق و تفحص صورت گرفته در این خصوص، قطعا ابعاد آن طی ماه‎های آینده روشن خواهد شد.

نماینده مردم اراک در خاتمه خاطرنشان کرد: این انتظار از رئیس جمهور بود که در خصوص مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان جدیت و قاطعیت به خرج می‎داد و بیشتر ورود می‎کرد و از اینکه در چنین صندوقی منافع یک میلیون نفر فرهنگی مورد غارت قرار گرفت، در تریبون مجلس از فرهنگیان عذرخواهی می‎کرد.

ارسال نظرات