پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان کامیارانی

مسئول بسیج سازندگی سپاه کامیاران از پرداخت میلیون ها ریال وام اشتغالزائی در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی درسال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۱۵۹۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سجاد میری اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان داشته اند، اقتصاد مقاومتی الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی می باشد و براین اساس سازمان بسیج اقتصادی برای اشتغالزائی و ایجاد صنایع تولیدی فعالیت می کند.

 

وی درباره عرصه های شغلی ایجاد در سال جاری بیان داشت: برای تامین اعتبارات و توسعه صنعت زنبورداری در شهرستان و نیز توجه به تولیدات درزمینه صنایع دستی، بیشترین تسهیلات پرداخت شده دراین دو بخش بوده است، به گونه ای که برای ایجاد23 مزرعه زنبورداری مبلغ 493 میلیون تومان و به 49 بافنده مبلغ 389 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی ایجاد مزارع نمونه و بهینه شده را از جمله اهداف این سازمان عنوان نمود و گفت: مزرعه داری وایجاد باغات برای تولید بیشتر باید از حالت سنتی خارج شود و بدین منظور با تسهیلاتی بالغ بر 45 میلیون تومان، چندین باغ انگور در شهرستان تبدیل به تاکستان های داربستی شده اند.

 

میری درگزارشی تعداد شغل های ایجاد شده را برشمرد و ابراز داشت: با توجه به میزان وام های پرداختی توسط بسیج سازندگی که بالغ بر 1 میلیارد و 100 میلیون تومان می باشد، تعداد 86  شغل و کسب و کار در زمینه های اشاره شده و همچنین تولید محصولات غذائی، پرورش حیوانات اهلی، صنایع تبدیلی و... ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به میزان اشتغال زائی در سال جاری اعلام کرد: از تعداد شغل های ایجاد شده، 86 نفر به صورت مستقیم دارای کسب وکار شده اند و در کنار این، برای 120 نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغالزائی و کسب درآمد شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه کامیاران در پایان اعلام کرد: این سازمان درچارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی در پی اشتغالزائی و افزایش تولیدات داخلی است و هر فرد خلاق و کارآفرین در صورت داشتن طرح توجیه اقتصادی اجرای طرح انتخابی، می تواند تسهیلات مناسب و درخور طرح تولیدی دریافت نماید.

ارسال نظرات