واکنش سلیمی به برگزاری جشن هالووین در مدارس در گفتگو با«بسیج»:

دانش آموزان شهید فهمیده را باور کنند یا جشن هالووین را؟

سلیمی در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در مدارس گفت: مسئولان قسم خورده اند که از هویت ایرانی اسلامی بچه های ما دفاع کنند؛ این کار خیانت بوده و مسئولان باید برخوردکنند.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۴۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به تصمیم برخی مدیران مدارس به برگزاری جشن هالووین در برخی مدارس تهران اظهار داشت: مسئولان این مدارس به جای ترویج آموزه های غربی و خشونت غرب در مدارس کشور باید فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، فرهنگ شهادت، ایثار، رشادت و استقلال خواهی را تبلیغ و ترویج کنند.

وی افزود: در حال حاضر در آستانه روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم چطور می شود که این روز بزرگ را فراموش می کنند اما به دنبال توسعه جدی آموزه های غربی در مدارس هستند؟! سوال جدی ما این است که چطور از یک سویی درس شهید فهمیده را از دروس دانش آموزان حذف می کنند اما از سوی دیگر رفتارهایی که هیچ مبنایی ندارند به راحتی تبیلغ می شود؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان قسم خورده اند که از هویت ایرانی اسلامی بچه های ما دفاع کنند؛ لذا پوشاندن قبای غربی به ذهن بچه ها قطعاً یک خیانت بزرگ بوده و انتظار ما این است که مسئولان آموزش و پرورش با این گونه رفتارهای غیرقابل دفاع برخورد جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با برگزاری مراسم غربی هالووین در برخی از کشورها، مدیران بعضی از مدارس شهر تهران نیز اعلام کرده اند که قرار است این جشن در مدرسه شان برگزار شود.

ارسال نظرات