با همت سازمان بسيج دانش آموزي كردستان :

کمپین "زنده باد مرگ بر آمریکا" در كردستان برگزارشد

همزمان با هفته بسيج دانش آموزي و در آستانه روز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، کمپین " زنده باد مرگ بر آمریکا" با صداي زنده باد مرگ برآمريكا در سنندج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۲۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان کردستان؛ همزمان با هفته بسيج دانش آموزي و در آستانه روز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، کمپین " زنده باد مرگ بر آمریکا" در كردستان با صداي مرگ برآمريكا در سنندج تشکیل شد.

کمپین دانش آموزی و ضد استکباری مرگ بر آمریکا به همت سازمان بسیج دانش آموزی كردستان و جمعي از نوجوانان انقلابی و متعهد به آرمان‌های نظام با هدف استمرار مبارزه با شیطان بزرگ (آمريكا ) و متجاوز تشکیل شد.

بر این اساس، رهبر معظم انقلاب در سخنانی فرمودند خودتان را برای مبارزه با استکبار آماده کنید که جوانان انقلابی کشورمان به این توصیه رهبری عزیز با تشکیل این کمپین بزرگ لبیک گفته‌اند.

این کمپین دانش آموزی با همان عنوان "زنده باد مرگ بر امریکا" راه‌اندازی شده و در قالب سایت دانش آموزی kordestan.beest.irو همچنین فعالیت فراگیر در شبکه‌های اجتماعی سلام، سروش @kordisancyber_iranفعاليت خود را آغاز کرده است.

بسیج دانش آموزی استان کردستان به همین منظور و با تعداد محتوای زیاد از جمله بخش‌های عکس، پوستر، فیلم، مقاله، یادداشت، عکس نوشت، كف نويسي ،كاريكاتور و مسابقات مختلف برای گروه‌های دانش آموزی فعال شده است.

علاقه‌مندان و افرادی که دغدغه مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ را دارند می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف در تولید محتوای مرتبط با موضوع مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات