خبرهای داغ:
سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه خوی؛

برگزاری خطبه خوانی حضرت زینب(س)

همزمان با سالروز ورود قافله کاروان دشت کربلا به دربار یزید و خطبه تاریخی حضرت زینب(س) به یزید ملعون همایش خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۹۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرپرست بسیج جامعه زنان سپاه خوی در حاشیه تمرین خطبه خوانی حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) یکی از چهره های برجسته جهان اسلام است و این بانو باید به عنوان یک الگو عملی در تمام زمینه ها به جهانیان معرفی شود.

خواهر پاسدار لیداسیرانی برگزاری این مراسم ها را در حفظ و اعتلای معنویت در بین خواهران موثر دانست و گفت: همه ارگان ها که در زمینه فعالیت برای بانوان نقش دارند باید از فرصت های پیش آمده در ایام محرم و صفر استفاده کرده و برنامه هایی با محتوای مناسب در هر مکان به صورت بومی سازی شده اجرا کنند.

گفتنی است این برنامه به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی و با همکاری هیئت ابا عبدالله الحسین(ع)، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامي، حوزه علمیه، هیئت رزمندگان اسلام، شهرداری و شورای شهر، نیروی انتظامی صبح روز 12آبان مصادف با دوم صفر ساعت10در سالن 2000نفری شهید چمران برا ی عموم مردم به اجرا درخواهد آمد.

ارسال نظرات