در جلسه توجیهی مدیران مدارس اردکان مطرح شد:

اردوی راهیان نور باعث تحول در نسل جوان می شود

محمدعلی طالعی در جلسه توجیهی مدیران مدارس اردکان گفت: اردوی راهیان نور باعث تحول در نسل جوان می شود و هدف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور، آشنایی دانش آموزان با سیره و منش شهداء است .
کد خبر: ۸۷۷۰۵۳۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور بررسی و تبادل نظر، جلسه توجیهی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم اردکان جهت اعزام به اردوی راهیان نوربرگزار شد.

در این جلسه که فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، مدیران مدارس متوسطه دوره دوم برادران اردکان حضور داشتند، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان در سخنانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این اردو ، خواستار استفاده بهینه دانش آموزان از این فرصت شد .

محمدعلی طالعی گفت: اردوی راهیان نور باعث تحول در نسل جوان می شود و هدف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور، آشنایی دانش آموزان با سیره و منش شهداء است .

وی افزود: تمام تمهیدات لازم جهت اعزام دانش آموزان به این سفر معنوی اندیشیده شده است تا دانش آموزان بتوانند بهترین بهره برداری را داشته باشند تا پس از بازگشت ، به عنوان سفیر ، پیام شهداء را به دیگران انتقال دهند .

در این جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردکان هم در سخنان کوتاهی بر انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تأکید کرد و خواستار همکاری همه مسئولین در جهت برگزاری هرچه بهتر این اردو شد .

محمد فتاحی بر یادآوری قداست مناطق عملیاتی به دانش آموزان تأکید کرد .

در این جلسه مقرر گردید با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مسئول ، دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان اردکان در قالب 6 دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند .

ارسال نظرات