در آستانه یوم الله 13 آبان ؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس اردکان نواخته شد

در آستانه یوم الله 13 آبان و با حضور مسئولین ، زنگ ایثار و شجاعت و استکبارستیزی در مدارس اردکان نواخته شد .
کد خبر: ۸۷۷۰۵۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردكان در سخنانی ضمن تبريك هفته بسيج دانش آموزی و گراميداشت ياد و خاطره شهید فهمیده با استناد به آیاتی از قرآن مجید بر لزوم مبارزه مسلمانان با مستکبرین عالم تأکید کرد .

وی از آمریکا به عنوان یکی از بدترین مستکبرین جهان یاد کرد و از دانش آموزان خواست تا با بصیرت و تفکر بسیجی و انقلابی ادامه دهنده راه اين شهدای عزیز باشند و در جهت كسب علم و دانش از هر فرصتي استفاده كنند .

امام جمعه اردکان گفت : شهيد فهميده ، راه روشني را براي نسل جوان کشور ترسيم كرد و ما بايد با گسترش تفكر و فرهنگ بسيجي و انقلابی در جامعه اين راه را ادامه دهيم .

وي مهمترين وظيفة مسئولان را زمينه سازي براي تصميم گيري درست دانش آموزان و گسترش فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه ، به ويژه در ميان جوانان و دانش آموزان برشمرد و از دانش آموزان بسيجي خواست براي ساختن آينده كشور اسلامی با روحیه استکبار ستیزی و با بصیرت تلاش و کوشش كنند .

حجه الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر با اشاره به توان جوانان ايراني درساخت نيروگاه هاي اتمي و طرح های مهم دیگر ، گفت : ترس آمريكا از ايران و اعمال تحریم های مختلف بر علیه کشورمان به خاطرداشتن جوانان پرشوری همانند دانشمندان جوان هسته اي كه در میهن عزیزمان در حال فعالیت برای اعتلای نام اسلام ناب محمدی (ص) هستند که اين امر باعث عدم نياز ايران اسلامی به كشورهاي غربي خواهد شد .

لازم به ذکر است که اين مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جانشین فرماندهی ناحيه مقاومت بسیج ، مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش ، فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي و جمع دیگری از مسئولین در دبیرستان شهید عاصی زاده اردکان برگزار شد .


ارسال نظرات