فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد؛

طرح شهید شوشتری موجب رفع محرومیت شهرستان بیجار می شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به آغاز طرح شهید شوشتری در شهرستان بیجار گفت: با وجود این طرح ،برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری در حوزه های مختلف ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۵۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با محوریت آغاز عملیات اجرایی طرح شهید شوشتری که با حضور مسئولان ادارات و نهادها در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اجرای کامل طرح شهید شوشتری همت و همکاری مسئولان ادارات را می طلبد تا که به طور جامع اجرا شود و گوشه ای از محرومیت شهرستان را برطرف نماید.

وی با اشاره به سخنی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند ،به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیت می کنم که خیر دنیا و آخرت شما رسیدگی به حال محرومان است،افزود:محرومیت در سراسر کشور فرمانی است که رهبر معظم انقلاب به سپاه و سایر ارگان های مربوط در این امر صادر فرمودند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به سپاه دستور دادند در کنار ماموریت ذاتی خود که دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و هرگونه تهدیدی که متوجه نظام و ارزشهای آن است از ظرفیت های موجود برای رفع محرومیت چهره کشور استفاده بکند.

رجبی با تاکید بر اینکه ما باید بعنوان سرباز در اجرای این فرمان تلاش بکنیم ،گفت: از یکسال پیش پیگیری همه استانها بر این بوده که بتوانند سهم بیشتری از مرکزیت کشور برای امر محرومیت زدایی استان ها بگیرند،به لطف خدا و تلاش همکاران سپاه بیت المقدس اعتباری ویژه در قالب طرح پیشرفت و آبادانی برای استان کردستان اعتباری خاصی دریافت کردیم.

وی با اشاره به آغاز طرح شهید شوشتری در شهرستان بیجار ،تصریح کرد: با وجود این طرح ،برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری در حوزه های مختلف ادامه دارد و این یک اقدام ویژه برای رفع محرومیت در دو دهستان این منطقه است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان خاطر نشان کرد: با عنایت ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران، استان کردستان بعنوان منطقه ویژه جهت انجام طرح شهید شوشتری انتخاب شده است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امنیت اولویت اول و خط قرمز استان کردستان است ،گفت:به لطف خدا و زیر ساخت های قوی و یمن خون پاک شهیدان و همت نیروهای مسلح ،امنیت قابل قبول و پایدار در استان محقق شده است.

در این جلسه ،سید حسین محمودی بعنوان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بیجار منصوب شدند.


ارسال نظرات