مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

پاسخ دندانشکن جهان تشیع به تکفیری ها در اجتماعات عزاداری

وحدت مردم در اجتماعات عزاداری پاسخ دندانشکن جهان تشیع به تکفیری ها و حامیان آنهاست.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۹۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در همایش مادحین، شعرا و قاریان قران شهرستان خدابنده با بین این مطلب که استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی بوده و نوع عزاداری پاک و بی آلایش مردم بسیار مورد توجه می باشد ضمن اشاره به اجتماع عظیم مردم قیدار در روز تاسوعا گفت: این اجتماع باب جدیدی را بر روی رسانه استانی گشود تا در شهرستان های دیگر هم اینگونه تجمعات حسینی را داشته باشیم که قطعاپاسخ دندان شکنی به وهابیت، آل سعود و تکفیری هاست.

صفری با تبیین رویدادهای پیچیده و سریع منطقه خاورمیانه افزود: امروز ما از یک سو با دیدگاه مادی کشورهای سلطه‌گر و از سویی دیگر دیدگاه اسلام ناب محمدی که پرچمدار آن جمهوری اسلامی ایران است مواجهیم که در این بین برخی کشورهای منطقه که داعیه اسلام دارند بصورت علنی یا در خفا علیه دیدگاه اسلامی عمل کرده و با دشمنان اسلام مانند رژیم اسرائیل هم پیمان میشوند و ضربات سختی را بر پیکر جامعه اسلامی وارد می کنند.

وی اظهار داشت: روح ایثار و ازخودگذشتگی بی نظیری که با رویش انقلاب به وجود آمد، زمینه ساز ظهور نسلی است که مدافعان جوان حرم نمونه ای از آن است و این خیل جوانان عاشق حریم امامت در کمال ناباوری قدرتهای جهان طعم تلخ شکست را به کام داعش و سایر گروههای جنایتکار چشاندند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در بخش دیگری از سخنانش به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و با تبیین نوع نفوذ دشمن در اقشار مختلف اجتماع، تصریح کرد: همه کسانی که مسئولیتی دارند یا صاحب تریبونی هستند باید شناخت دقیقی از زمان و شریط حساس کنونی داشته باشند که به حمد الهی امروز چراغ هدایت و راهنمای گرانقدری در این مسیر روشنایی بخش حرکت کشتی انقلاب است و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری این پروژه دشمنان هم با شکست سختی مواجه خواهد شد.

صفری همچنین به بایدها و نبایدهای رفتار مردم نیز اشاره کرد و گفت نماز ظهر عاشورا در زنجان به عنوان پایتخت شور شعور حسینی پیام ویژه ای دارد و نشان می‌دهد مسائل مطروحه در منبرهای وعظ و خطابه به قشر جوان تاثیر گذار بوده است.

مدیرکل مرکز با تاکید بر دقت نظر شاعران و مادحین در برگزاری مراسم عزاداری حسینی خاطر نشان ساخت: ترویج عزاداری خالصانه و بدون حاشیه به گونه ای که دست آویزی برای دشمنان مترصد و کینه توز فراهم نشود مهم است و باید در مجالس وعظ و خطابه مسائل جهان اسلام و روشهای توطئه دشمنان هم به نحو مقتضی مطرح شود.

همچنین امام جمعه قیدار هم در این همایش با اشاره به تاثیر پخش صحنه های دلدادگی مردم مومن استان به ساحت سالار شهیدان بر وفاق و وحدت، از صداوسیمای مرکز زنجان بخاطر برنلامه ریزی پخش زنده مراسم اجتماع عزاداران حسنی خدابنده قدردانی کرد.

پس از این مراسم مدیرکل صداوسیما با خانواده شهیدرمضانعلی عبدی دیدار و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهید والامقام و عموم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

ارسال نظرات