خبرهای داغ:

زندگی مردم در عذاب، نمایندگان مردم در خواب!

گویا نمایندگان منتخب مردم شهرستان‌های مختلف استان قصدی برای محقق ساختن وعده‌های خود در زمان تبلیغات ندارند و در همین راستا بیشتر به فکر ثبت لحظات زیبای خود به‌همراه دیگر نمایندگان و اقشار مختلف مردم در رسانه‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۶۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امروز یعنی هشتم آبان‌ماه 95 دقیقا 236 روز از دور نخست انتخابات مجلس دهم و نیز 183 روز از دومین مرحله این انتخابات می‌گذرد.

در این انتخابات نیز همانند تمام دوره‌های انتخاباتی گذشته ایران اسلامی، نمایندگان و البته نامزدهای نمایندگی تبلیغات پررنگ و لعابی داشته و به تشکیل ستادها و همچنین شعاردهی با مضامین حل و فصل مشکلات معیشتی مردم و رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر جامعه پرداختند.

امروز که دیگر 8 ماه از انتخاب نمایندگان در دور نخست و 6 ماه از دومین مرحله انتخاب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، اندک اندک زمینه فعالیتی آن‌ها و چگونگی پرداختن نامزدهای نمایندگی آن روزها و نمایندگان امروز مردم به تحقق شعارهایشان برای همه واضح شده و کمتر کسی است که از نحوه فعالیت نماینده خود اطلاعی نداشته باشد.

اما آن‌چه برای مردم جای سوال است، توجه نمایندگان به وضعیت معیشتی اقشار مختلف و نیز حل مشکلات فراوان پیش‌روی مردم به‌خصوص حاشیه‌نشین‌ها، کم‌برخوردارها و البته نیازمندان واقعی بوده که همین امر باعث واکنش شخصیت‌های مختلف شهرستانی و استانی شده است.

امری که محقق نشدن آن تا جایی اثرگذار بوده که باعث اعتراض نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه آن‌هم در تریبون نماز جمعه شد! اعتراضی که گویای وضعیت اسفناک عملکرد نمایندگان مجلس و بی‌توجهی آن‌ها به درخواست‌های چندباره مسئولین بوده است.

البته خود نمایندگان چنین اعتقادی ندارند و چنین معتقدند که عملکرد آن‌ها در حوزه‌های انتخابیه مناسب بوده و با توجه به توانمندی‌های خود در راستای وعده‌هایشان گام برداشته‌اند. ولی مردم شاید چنین عقیده‌ای نداشته باشند و این عملکرد تنها در چند بخش و حوزه خاص(!!!) خلاصه شده باشد.

به‌راستی آیا نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی خواهند توانست پس از هدایت‌های مختلف و البته اعتراض اخیر نماینده ولی فقیه در استان و البته درخواست‌های متعدد مردمی از آن‌ها، به وعده‌های بزرگ و کوچک خود هرچند به میزان اندک جامه عمل بپوشانند یا این‌که امیدشان به دوره‌های بعدی و جلب آراء مردمی برای انتخابات آینده است؟!

البته در این راستا اخبار درگوشی و بدون منبعی هم پخش می‌شود که برخی نمایندگان اقدامات خوبی برای برخی چهره‌ها و شخصیت‌های فعال در ستادهای انتخاباتی خود انجام داده‌اند و اکنون نیز از حمایت همان افراد برخوردار هستند و شاید در آینده دور یا نزدیک بار دیگر حمایتشان آغاز شده و برای دوره‌های بعدی انتخابات اعلام حضور کنند!

امید که حداقل امیدزایی برای ماندگاری در دوره‌های بعدی مجلس و اخذ رای برای نمایندگی ادوار آینده در قوه مقننه باعث شود تا تذکرات ائمه جمعه و مسئولین دلسوز و مردم نیازمند برای نمایندگان محترم اثرگذار و قابل احترام باشد.

به زودی و البته در صورت همکاری نمایندگان، گفت‌و‌گوهایی با نمایندگان شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی به‌منظور شفاف‌سازی عملکرد آن‌ها در خروجی اروم‌نیوز قرار خواهد گرفت تا مردم و مسئولین بیشتر در جریان فعالیت و پیگیری‌های آن‌ها قرار گیرند.

ارسال نظرات