خبرهای داغ:

دانش‌آموز پسر خوی در قالب 6 دستگاه اتوبوس عازم سرزمین های ملائک شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت: در سال جاری بیش از 1500 نفر دانش‌آموز دختر و پسر مقطع دوم متوسطه در مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۴۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو در حاشیه اعزام دانش آموزان پایه دهم مدارس پسرانه این شهرستان به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور با این توضیح که راهیان نور فرصتی است برای دانش موزان تا با حضور در قدمگاه شهدا ارتباط و انسی با جوانان دیروز برقرار کنند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران و اداره آموزش و پرورش بر همین اساس دست در دست هم داده تا با راه اندازی چنین فرصتی بتوانند جوانان را با فعالیت های عملیاتی، تبیین ارزش های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد خاطره شهداء آشنا سازند.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو افزود: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا در حین اردو دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا و با خواندن وصیت نامه ها و خاطرات شهدا بتوانیم اصلیترین گام که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است برداریم.

گفتنی است کاروان های راهیان نور مدارس دخترانه در 3مرحله به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام و به حول و قوه الی اعزام مدارس پسرانه نیز در سه مرحله ادامه دارد.

ارسال نظرات