یادواره ۲۳ شهید دشت مشاء دماوند برگزار شد

یادواره ۲۲ شهید دفاع مقدس و شهید مدافع حرم داود جوادی در دشت مشاء دماوند باهدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداری از آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان و به همت هیئت متوسلین حضرت فاطمه (س) دشت مشاء برگزار شد
کد خبر: ۸۷۶۹۰۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
یادواره ۲۲ شهید دفاع مقدس و شهید مدافع حرم داود جوادی در دشت مشاء دماوند باهدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداری از آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان و به همت هیئت متوسلین حضرت فاطمه (س) دشت مشاء برگزار شد. این مراسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و رشادت‌های جوانان و نوجوانان درراه پاسداری از میهن اسلامی ایران که سیدالشهدا را الگوی خویش قراردادند و همزمان با آخرین شب ایام عزاداری سید و سرور سالار شهیدان در حسینیه مشاء، برگزار شد.

مسئول هیئت متوسلین حضرت فاطمه (س) دشت مشاء دماوند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آرامش و امنیتی امروز در جامعه اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم و کمترین وظیفه ما در قبال این عزیزان، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا و جانبازان است.

امیر حیدری افزود: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به نسل جدید، باید همه خود را مسئول بدانیم و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، با استفاده از فضای مطلوبی که در ایام عزاداری ماه محرم برگزار می‌شود، همه‌ساله، پایان آن را به یاد شهدا مزین می‌کنیم و اجر عزاداری خود را به‌واسطه آنان از سید و سالار شهیدان مسئلت می‌کنیم.

مسئول هیئت متوسلین حضرت فاطمه (س) دشت مشاء دماوند گفت: مشاء در دوران جنگ تحمیلی، ۲۲ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و در سال ۹۴ نیز، شهید جواد جوانمرد در سوریه، به جمع یاران و هم‌محلی‌های شهیدش پیوست.

 

ارسال نظرات