13 آبانماه برگ زرینی در تاریخ کشور ماست

امام جمعه سنندج با اشاره به حضور پرشور مردمی در روز 13 آبانماه گفت:پاسداشت این روز قدرت‌نمایی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۲۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان اظهار کرد: این روز در تاریخ کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یادآور چندین اتفاق مهم است.
 
وی گفت: 13 آبان سال 43 امام خمینی(ره) به کشور ترکیه تبعید شدند و این تبعید موجب شد 14 سال بعد انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی برسد. 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: از دیگر اتفاقاتی روز کشتار دانش آموزان پیرو خط امام در 13 آبان 57 توسط رژیم ستمشاهی بود که با گلوله‌های رژیم شاه در خاک و خون غلتیدند.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در 13 آبان ماه 58 برگ زرینی در تاریخ کشور ماست که نشان دهنده دشمن شناسی دانشجویان انقلابی بود.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه استکبار جهانی هدفی جز سیطره بر مسلمانان را ندارد، گفت: لذا پاسداشت روز 13 آبان و حضور پرشور مردمی در این روز نوعی قدرت‌نمایی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است و همه باید بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی، دشمنان این انقلاب را ناکام کنیم.

وی در پایان سخنان خود به پیروی از سیره و سنت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) تاکید و خاطرنشان کرد: پیروی از دستورات الهی و قرآن کریم ضامن سعادت ما در دنیا و آخرت است.


 
ارسال نظرات