آسیب شناس و پژوهشگر اجتماعی در گفتگو با «بسیج»:

هدف اصلی تهاجم فرهنگی سست کردن عقاید مردم است

درودی گفت: هدف اصلی این پروژه عقاید و باورهای مردم است که ساختار اجتماع ایرانی اسلامی کشور بر آن بناشده است و دشمن تا این عقاید را سست نکند دست‌بردار نیست.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۲۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

احسان درودی آسیب شناس و پژوهشگر اجتماعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ،جنگ نرم دشمن علیه ارزش‌ها و عقاید مردم گفت: دشمنان نظام با استفاده از ابزار رسانه سعی دارند با بمباران خبر دروغ و تبلیغاتی واهی در نظام سیاسی_اجتماعی کشور اخلال، تزلزل و بی‌ثباتی به وجود بیاورند.

وی با بیان اینکه تمامی این تهاجمات فرهنگی با نقشه از پیش تعیین‌شده است و آمریکا، انگلیس و صهیونیست بین‌الملل طبق یک پروژه حساب‌شده وقتی دیدند نمی‌توانند از طریق جنگ نظامی بر ملت ما جیره شوند و دوباره ما را به بند استعمار بکشانند، فرهنگ ملت و اقتصاد کشور را نشانه گرفتند.

پژوهشگر اجتماعی در تشریح بعد فرهنگی برنامه دشمن تصریح کرد: هدف اصلی این پروژه عقاید و باورهای مردم است که ساختار اجتماع ایرانی اسلامی کشور بر آن بناشده است و دشمن تا این عقاید را سست نکند دست‌بردار نیست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه بعد از هجوم به عقاید و سست کردن آنان نوبت به تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش است، یادآور شد: دشمن هرروز با یک مد جدید و عقاید جدید را در افکار مردم می‌نشاند و روز به‌روز بیشتر در جامعه ما رخنه می‌کند.


ارسال نظرات