مدیر کل حج و زیارت مازندران:

17 هزار زائر کربلا برای اربعین حسینی ثبت نام کردند/ دریافت وجه نقد نشانه دفاتر غیر مجاز است

ساداتی با اعلام اینکه حدود 17 هزار زائر اربعین حسینی در سایت سماح ثبت‌نام کردند، بیان کرد: همچنین تاکنون برای 3 هزار نفر از زائران ویزا صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۳۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران اربعین با مراجعه به دفاتر غیرمجاز از امنیت لازم برخوردار نیستند که باید به صورت جدی از این کار پرهیز کنند، افزود: دفاتر غیرمجاز هیچ‌گونه مجوزی از سازمان حج و زیارت ندارد و در صورت بروز مسأله‌ای نمی‌توانند پاسخ‌گوی زائران باشند.

حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: با وجود هشدارهای داده شده در ارتباط با فعالیت دفاتر غیرمجاز در مازندران، باز هم شاهد مراجعه زائران به دفاتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در اخبار قبلی اسامی دفاتر غیرمجاز اعلام شده تا از سرگردانی زائران جلوگیری شود، اضافه کرد: در حال حاضر دفاتر ستایش‌گشت با مدیریت کوهپایی در بابل و آبان‌گشت با مدیریت گودرزی در تنکابن به‌صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند که توصیه ما به افراد برای تشرف عتبات این بوده که به این دفاتر مراجعه نکنند.

این مسؤول یادآور شد: دریافت وجه به‌صورت نقدی از نشانه‌های کاروان‌های غیرمجاز است که افراد باید به این موضوع توجه کنند.

ساداتی با اعلام اینکه حدود 17 هزار زائر اربعین حسینی در سایت سماح ثبت‌نام کردند، بیان کرد: همچنین تاکنون برای 3 هزار نفر از زائران ویزا صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین نمایندگی موقت سفارت عراق برای صدور ویزا از 27 مهر تا 17 آبان‌ماه در مرکز مازندران مستقر است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران تصریح کرد: در حال حاضر پنج پرواز برای زائران عتبات در نظر گرفته شده و زائران در روزهای شنبه، یک‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

ساداتی در پایان گفت: موکب شهدای منا در مرز مهران نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها