مسئول سازمان بسیج علم و فناوری در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

برقراری تعاملات سازنده بین بسیج دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان

قدیانی گفت: آنچه که در سازمان بسیج علمی کشوردر حال شکل گیری است ایجاد ارتباط میان مراکز دانشگاهی بسیج و شرکت های دانش بنیان بوده تا با برقراری تعاملات بین آنها خلأهای علمی در کشور برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۹۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

دکتر قدیانی رئیس سازمان بسیج علم و فناوری کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های فعلی و آینده سازمان بسیج علم و فناوری اظهار داشت: ما سه برنامه اصلی را در دستور کاری خود داریم که یکی از آنها برگزاری نمایشگاه علمی بسیج است که در حال اجرایی شدن است .

وی افزود: 2 آذر ماه سال جاری نشست نخبگان را برگزار خواهیم کرد که در این نشست محوریت با موضوعات پیشرفت علمی کشور بر اساس بیانات مقام معظم رهبری است.

دکتر قدیانی ادامه داد: در ابتدای دهه فجر جشنواره علم و فناوری برگزار می شود و در حال حاضر نیز نشست استان ها را داریم که مسئولان علمی استان ها درخصوص پیشرفت های علمی منطقه خود گزارش می دهند و این موضوعات را پیگیری میکنیم.

رئیس بسیج علم و فناوری کشور در خاتمه بیان داشت: اما آنچه که در سازمان بسیج علمی کشوردر حال شکل گیری است ایجاد ارتباط میان مراکز دانشگاهی بسیج و شرکت های دانش بنیان بوده تا با برقراری تعاملات بین آنها خلأهای علمی در کشور مخصوصاً در حوزه نیازمندی های اساسی علمی برطرف شده و به یک سرانجامی برسد.


ارسال نظرات