خبرهای داغ:
فرمانده لشکرعملیاتی3حمزه(ع):

لزوم تربیت و آماده نگه داشتن جسم و توجه به امر ورزش در بین رزمندگان

فرمانده لشکرعملیاتی3حمزه(ع) گفت: هر اندازه جسم ورزیده و آماده ای رزمنده داشته باشد همان قدر در رزم موفق خواهد بود لذا تربیت و آماده نگه داشتن جسم و توجه به امر ورزش را لازم و ضروری میدانم.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۶۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، کارکنان لشکر3 حمزهع با همراهی سردار آبروشن و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر کوهپیمایی کردند.

در این کوهپیمایی سردار آبروشن در گفتگو با خبرنگار لشکر3 ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به عموم مردم بخصوص ورزشکاران و مقام آوران استانی و کشوری کارکنان لشکر گفت : آمادگی جسمانی و ورزیدگی در اصول جنگ حرف اول را میزند و ما باید روح و روان و جسم خودمان را در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت و تقویت کنیم ؛ هر اندازه جسم ورزیده و آماده ای رزمنده داشته باشد همان قدر در رزم موفق خواهد بود لذا تربیت و آماده نگه داشتن جسم و توجه به امر ورزش را لازم و ضروری میدانم.

وی ورزش کردن و آمادگی جسمانی را توصیه دین مقدس اسلام خواند و افزود : ورزش کردن و آماده نگه داشتن جسم دو جنبه کلی دارد اول آنکه ورزش کردن برای سلامتی خود فرد و درنهایت جامعه تاثیر بسزایی دارد و دوم اینکه نیاز اساسی و ضروری یک نظامی و رزمنده داشتن جسم سالم است که با ورزش کردن سلامتی جسم تضمین میگردد.

سردار آبروشن وضعیت آمادگی وجسمانی رزمندگان لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) را تحسین کرد و گفت : به اهداف عالیه ای که در خصوص آمادگی جسمانی رزمندگان اسلام در لشکر تبیین کرده بودیم نزدیک تر شده ایم که ان شاءالله با تمرین وممارست به اهدافمان خواهیم رسید و تمام تلاشمان این است که با حفظ آمادگی خودمان از هر بعد بخصوص آمادگی جسمانی رزمی امنیت پایدار را در مناطق و حوزه های استحفاظی خودمان در جای جای ایران عزیز توسعه بدهیم.

ارسال نظرات