حاجی دلیگانی در گفتگو با«بسیج»:

وزیر بهداشت به جای حرف های بی ربط، درمورد مسئولیت های خود اظهار نظر کند

نماینده مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت گفت: تعجب می کنم وزیر بهداشت وارد حوزه ای شده که در حیطه مسئولیتی اش نیست،بهتر بود در حوزه کاری خودش و مشکلات درمانی مردم اظهار نظر کند.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۰۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه "خداپدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد وامیدوارم ائمه جمعه زحمتروانپزشکان را زیاد نکنند" گفت: من از این اظهارات وزیر بهداشت و درمان تعجب می کنم، ما ایشان را فردی آگاه به مسائل می دانستیم.

وی افزود: تعجب می کنم که چرا وزیر بهداشت وارد حوزه ای شده که در حیطه مسئولیتی اش نیست، به نظرم بهتر بود ایشان در حوزه کاری و مربوط به وزارت خانه بهداشت و درمان و مسائل و مشکلات درمانی مردم اظهار نظر کند.

وی با بی ربط خواندن حرف های وزیر بهداشت در سی و سومین کنگره علمی روانپزشکان ایران بیان داشت: حرف های ایشان بی ربط است این ناطقینی که از آنها نام برده هدایتگران جامعه به سوی راه مستقیم هستند در حقیقت چیزهایی که همه ما مسلمانان به دنبال آن هستیم تا هدایت شویم لذا به نظر می رسد این صحبت های وزیر بهداشت نشان دهنده نوعی القا پذیری از دیگران و یا عدم توجه به آنچه که بیان کرده می باشد.

نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و نواقص موجود در وضعیت بهداشت و درمان مخصوصا در نقاط دور افتاده کشور تصریح کرد: کمبود ها و کسری های بسیار زیادی در حوزه بهداشت و درمان کشور وجود دارد، در ملاقات های عمومی با تعداد بسیار زیادی از مراجعینی مواجه هستم که درگیر مشکلات درمانی و بهداشتی قابل توجهی هستند لذا وزیر بهداشت بهتر است در این راستا توجه جدی تر و بیشتری از خود نشان دهد.

ارسال نظرات