نماینده مردم دهلران در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

رفتار دوگانه حامیان دولت در برابر فساد

کاظم‌زاده در خصوص سکوت دولت و حامیان او نیز در قبال فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: شاید یکی از علل این مسئله این باشد که پاسخی برای این مسئله ندارند.
کد خبر: ۸۷۶۵۳۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به استعفای وزیر  آموزش و پرورش  موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به مطالبات فرهنگیان و نظر به اینکه مسائل سیاسی در این وزرات خانه زیاد شده و مسائل آموزشی و مطالبات فرهنگیان تقریبا در اولویت دوم بود و فساد اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان موجب شد تا وزیر مورد سوال  و استیضاح قرار گیرد.

نماینده مردم دهلران در ادامه تاکید کرد: مجلس درباره فساد صندوق ذخیره فرهنگیان با  تحقیق و تفحص از این صندوق گام اساسی را در این راستا برداشته که این طرح با 200 رأی تایید شد و با کنار رفتن وزیر آموزش و پرورش نیز این مسئله به فراموشی سپرده نخواهد شد.

کاظم‌زاده در خصوص سکوت دولت و حامیان او نیز در قبال فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: شاید یکی از علل این مسئله این باشد که پاسخی برای این مسئله ندارند و حامیان دولت متاسفانه با فساد به صورت جناحی برخورد می کنند.
ارسال نظرات