نماینده تفت:

ارزیابی عملکرد مدیران ادارات یزد انجام شود

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ارزیابی عملکرد مدیران ادارات یزد انجام شود، گفت: مدیران ادارات علاوه بر هزینه به درآمدزایی بپردازند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۱۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از تسنیم، کمال دهقانی در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با 13 مدیرکل ادارات استان، اظهار داشت: مدیران استان یزد علاوه بر اینکه به ارائه خدمات و هزینه اعتبارات می پردازند، باید به دنبال کسب درآمد هم باشند و به همین دلیل کار مدیران فعلی نسبت به مدیران قبل از سختی بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران نتوانند از امکاناتشان به درستی استفاده کنند و درآمد لازم را کسب نکنند، در آینده استان یزد با مشکل مواجه می شود به همین دلیل باید در این زمینه تلاش صورت گیرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارزیابی از عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف استان یزد، به اتحاد بین نمایندگان مجلس در یزد اشاره کرد و گفت: زمانی که نمایندگان با یکدیگر همدل و متحد باشند، می‌توانند به شکل بهتری به فعالیت بپردازند.

دهقانی با تاکید بر لزوم پشگیری از ایجاد حاشیه در روابط نمایندگان مجلس، گفت: در صورتی که زمان نمایندگان به حاشیه‌ها سپری شود نمی‌توان انتظار کارکرد مناسبی از آنها داشت به همین دلیل باید جلوی این حاشیه‌ها گرفته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعامل بین مجمع نمایندگان استان یزد به خوبی برقرار است، عنوان کرد: به وسیله این تعامل رسیدگی به مسائل و مشکلات استان یزد به سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

ارسال نظرات