خطیب نماز جمعه هرات؛

سازمان ملل خادم و مجری ابرقدرت‌ها در جهان شده است

امام جمعه هرات به سوم آبان سالروز تشکیل سازمان ملل متحد اشاره کرد و اظهار داشت: سازما ملل خادم ابرقدرت در جهان است.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۰۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه در خطبه های این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی سفارش کرد.

حجت الاسلام جعفری به تبیین سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات پرداخت و انتخابات آمریکا را مورد تجلیل و تحلیل قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه سیاست های ابلاغی رهبری در بحث انتخابات باید رعایت شود، ابراز داشت:این سیاست های کلی یقینا در آینده برای ارتقاء سلامت انتخابات، سلامت کاندیداها، سلامت منتخبین و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر خواهد بود.

امام جمعه هرات فضاحت انتخابات آمریکا را مورد تقببح قرار داد و اظهار داشت: آمار کم شرکت کنندگان در آمریکا به عنوان ضعف فرایند دموکراسی در آمریکا است.

جعفری با اشاره به مسائل سوریه و عراق خاطر نشان کرد: برقراری آتش بس در شرایط فعلی در سوریه در راستای حمایت غرب از تروریسم است.

وی تقسیم بندی توریست به خوب و بد را مورد نکوهش قرار داد و اظهار داشت:آمریکا از حامیان اصلی تروریست در جهان است.

امام جمعه هرات به سوم آبان سالروز تشکیل سازمان ملل متحد اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان ملل خادم ابرقدرت در جهان است و این نهاد در وضعیت فعلی مجری اهداف و مقاصد ابرقدرت ها است.

وی حق وتو را وجوه های منفی سازمان ملل برشمرد.

حجت الاسلام جعفری همچنین به موضوع سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: لزوم برنامه ریزی مدیران در آینده به آمار جمعیت سال ۹۵ مربوط خواهد شد لذا از عموم مردم خواهشمندیم در مرحله دوم سرشماری با ماموران نهایت همکاری را داشته باشند..

امام جمعه هرات در پایان درگذشت رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری علی اصغر دشتی زاد را تسلیت گفت و برای بازماندگان طلب صبر نمود.

ارسال نظرات