دوچرخه سواری نقش مهمی در سلامت جسمانی انسان دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌های مهم و کارآمد در زندگی انسان است که با درگیر ساختن همه عضلات بدن نقش مهمی در سلامت جسمانی انسان دارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۴۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

جمشید آبسواران پیش‌از ظهر امروز در همایش دوچرخه‌سواری در این شهرستان با اشاره به تأثیر ورزش در سلامت و امنیت اجتماعی گفت: ورزش یکی از مهمترین برنامه‌های اجتماعی است که در نهادینه کردن اخلاق و اخلاقیات در جامعه تأثیر به‌سزایی دارد.

وی افزود: منش پهلوانی به عنوان روح و جوهره اصلی ورزش در جوامع اسلامی شناخته شده‌است و همه ورزشکاران با سرلوحه قرار دادن پهلوانان بزرگ ایرانی سعی در ترویج اخلاق و معنویت در سطوح مختلف ورزش دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: پهلوانان نامی همچون تختی و دیگر بزرگان ورزش نه تنها الگوی اخلاقی و ورزشی ورزشکاران در جامعه هستند بلکه امروز همه افراد جامعه سعی دارند روش و منش پهلوانی و اخلاق و معنویت را از این پهلوان نامی به یادگار داشته باشند.

آبسواران در ادامه به ضرورت ترویج فرهنگ ورزش در جامعه اشاره و یادآور شد: امروز بیش از گذشته انسان به ورزش و فعالیت‌های جسمانی نیازمند است.

وی افزود: ماشینی‌شدن زندگی انسان آسیب‌های جسمی و روحی فراوانی را به بشر وارد ساخته و باعث تنبلی‌های جسمانی و روحی فراوانی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده تصریح کرد: ورزش دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌هایی است که می‌تواند تأثیر فراوانی در بهبود وضعیت جسمانی به دلیل درگیر ساختن همه اندام‌های بدن داشته باشد.

آبسواران تأکید کرد: فرهنگ دوچرخه‌سواری برای رهایی از معضلات جامعه ماشینی و داشتن هوایی پاک و سالم باید در جامعه تبیین شود.

ارسال نظرات