خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی:

رابطه صمیمی و محبت آمیز والدین با فرزندان بهترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

با هدف ارتقاء سطح آگاهی بسیجیان در راستای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی نشست هیئت عاشقان ولایت به همت حوزه شهید چمران سپاه خوی در مقبره آقا میرفتاح برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۱۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی در جمع فرماندهان و شورای فرماندهی، سرگروه و مربیان صالحین بخش سکمن آباد شهرستان خوی رابطه صمیمی و محبت آمیز والدین با فرزندان را مهمترین دژ مستحکم در برابر آسیبهای اجتماعی دانست.

سرگرد اردانه گفت: آگاهی مردم به ویژه جوانان ازمضرارت خانمان سوز موادمخدر در اولویت برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرستان است و در این زمینه برگزاری کارگاههای آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است.

وی با بیان اینکه برای مقابله جدی با معضل مواد مخدر باید نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت كرده و راهكارهای آموزشی را در جامعه نهادینه كرد،اظهار داشت:. مواد مخدر یك تهدید جهانی به شمار می رود و دشمنان نظام اسلامی ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده اند و در این میان با آگاه دهی به موقع برای جوان می تواند جلوی هرگونه فساد و خرابی را گرفت.

اردانه در ادامه با این عنوان که از آثار و برکات دوری از آسیب های اجتماعی داشتن جامعه امن و آرامش است گفت: در جامعه ای که امنیت برقرار است می توان در آن جامعه زمینه عبادت و بندگی خدا ،گسترش سکونت، آزادی سیر و سیاحت، فراهم شدن رفاه و امنیت اقتصادی را مشاهده کرد.

ارسال نظرات